Ska köpa mig en bil nu. Någonstans mellan 10-20 papp tänkte jag lägga på den. Den ska vara bakhjulsdriven, rolig, driftsäker tänkte jag. Någon som har nåt förslag? Har tittat lite på bmws 3 serie på 80talet men jag vet inte... Förslag tack.
landen skrev:Ford Scorpio
Mycket bil för pengarna!
Billig att laga!
landen skrev:Ford Scorpio
Mycket bil för pengarna!
Billig att laga!
Nero_jkpg skrev:Har en mazda 323 F svart -90 doch ej bekhjulsdriven och är på jakt efter en GSX-R precis sån som du har.. hur mycket vill du ha emellan ??
Hagster skrev:Ska köpa mig en bil nu. Någonstans mellan 10-20 papp tänkte jag lägga på den. Den ska vara bakhjulsdriven, rolig, driftsäker tänkte jag. Någon som har nåt förslag? Har tittat lite på bmws 3 serie på 80talet men jag vet inte... Förslag tack.
Rigge skrev:Jag har haft nån volvo och jag vill inte påstå att dom är bekymmersfria direkt, soppa drar dom och det är en ren pina att köra. BMW är bättre och roligare framförallt.
Linkan skrev:Och sen när blev 325rna billiga i drift då.... Största nackdelen med BMW är väl deras duktigt höga försäkringspremier. Skulle ha fått betala mer i försäkring på en 318i E30 än vad jag gör med min volvo 960 och då har jag haft körkort i 14 år utan att smälla (+30bast).Skillnaden i hk är väl att det är ca dubbelt så mycket häst i volvon än BMW'n. Soppan får man leva med skall man ha en bensinsnål bil köp en micra eller nåt liknande.
Då fattar vi att du tycker det är gratis, du snyltar väl på någon annan!Rigge skrev:Sen jag sålde min Volvo och köpte en 325 tycker jag att det är gratis att åka bil.
Tyvärr har jag fått lite haveri på BMW:n, men den va ändå bättre än Volvo-äcklet.
Fredde Meck skrev:Då fattar vi att du tycker det är gratis, du snyltar väl på någon annan!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|