jag tycker det var lika mycket motorcyklistens fel som bilistens. båda började ju i princip köra om samtidigt och varför skulle bilisten se upp för hojen om inte motorcyklisten tittade tillräckligt efter med bilen nåväl förstår att han som filmade det hela blev sur men han får nog skylla sig själv.
jag tycker det var lika mycket motorcyklistens fel som bilistens. båda började ju i princip köra om samtidigt /.../han får nog skylla sig själv.
I praktiken är det nästan alltid den som kommer bakifrån som har ansvaret.3083380I princip är inte bra nog.
Moppen har helt klart påbörjat sin omkörning när bilen påbörjar sin.
Du får inte förhindra eller försvåra för en omkörande
Jo, men är kommer bilen från sidan, och det är alltid den som byter körfält som ska se upp.I praktiken är det nästan alltid den som kommer bakifrån som har ansvaret.
Ser jag fel eller har den röda bilen långt till framförvarande, varför kör han då över i vänster körfält? Trängning?
Han har minst 25 meter eller kanske lite mer fram till nästa bil och nu när det nämndes så ser det ut som en "Trängning"....
fan vissa vill man skjuta med nackskott direkt.
medveten prejjning så det stänker om det.
Varken hojjen eller bilen blinkar för omkörning? I för sig hade det väl inte hjälpt i denna situation.
Är det fortfarande den som först påbörjar en omkörning, genom att blinka, som har företräde?
Ser jag fel eller har den röda bilen långt till framförvarande, varför kör han då över i vänster körfält? Trängning?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|