ta-bilder-uppefrån-så-att-boobsen-ser-större-ut-syndromen
suck
Herregud emocom är du nöjd nu då?
Last edited:
suck
Hahah, right on!
Jag tror nog att den där gubben visste vart den tog
Nej menar du. Men nu är bilden fixad så alla slipper klaga
2993231
Så glad blev jag av emcoms inlägg (En vanlig dag i skolan )
vågar man fråga vad ni håller på me?
dem övar ju sig inför sin pirat segling i carribien..2993235
Vill vil verkligen veta det?
dem övar ju sig inför sin pirat segling i carribien..
folket där både luktar illa och ser farliga ut..och inte minst kan dem slåss med pinnar
tycker du ser allmänt galen ut2993244Vi hittade ett skåp med diverse roliga saker
:kinky
Nästan i alla fall
Men jag håller inte med om att jag ser farlig ut
tycker du ser allmänt galen ut
C'mon yall let me hear your voices it's about time to jump on a bandwagon
jag menade piraterna i västindien, men ja, nin kanske också luktar illa och kan slåss med pinnar2993244Vi hittade ett skåp med diverse roliga saker
:kinky
Nästan i alla fall
Men jag håller inte med om att jag ser farlig ut
jag menade piraterna i västindien, men ja, nin kanske också luktar illa och kan slåss med pinnar
Jag e fan e trogen posare!
Posar tom. när jag har roligt
och för er norrläningar, det ÄR ett kärnkraftverk i bakgrunden på bild 1.. ja, det gäller även dig madass kanske tom. speciellt till dig..
haha, du kommer nog inte slå mitt ryggskrap igår..2995846Jag kommer till dig i sommar då och bjuder på lite fina vattenplaningar på min rumpa
jag menade piraterna i västindien, men ja, nin kanske också luktar illa och kan slåss med pinnar
Jag e fan e trogen posare!
Posar tom. när jag har roligt
och för er norrläningar, det ÄR ett kärnkraftverk i bakgrunden på bild 1.. ja, det gäller även dig madass kanske tom. speciellt till dig..
haha, du kommer nog inte slå mitt ryggskrap igår..
van vid att skära som ett rent helvete med snowboarden, men problemet är ju att vattnet flyttar på sig
så la världens hälskär och pang så släpper det, gled duktigt långt på ryggen innan jag sjönk
vatten skidor är hur lätt som hällst. bara man har lite ben och arm muskler. båten ska väll ha över 60 hk (går med mycket mindre) iallfall.2996194ojojoj killen kan ju
dööh snabbkurs i att lära sig åka wakeboard. min polare säger att det är lättast att starta från brygga. men sånt pallar man ju inte.
jag kan åka vattenskidor. några andra större svårigheter som många gör fel?
vatten skidor är hur lätt som hällst. bara man har lite ben och arm muskler. båten ska väll ha över 60 hk (går med mycket mindre) iallfall.
wakebord har jag testat 4 gånger, kommit upp 0 gånger. så antingen suger jag eller så är det mycket svårare.
för övrigt kan jag säga att det roligaste jag någonsing gjort var när vi åkte i en stor typ badring anpassad för att dras med efter båt. fyyfan dom G krafterna var inte att leka med. å sen när man ser det stora (vad det nu heter på båtspråk) vågen från båter kommer så lättar man ju lätt 4 meter.
helt sjukt
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |