Bild på dig! (Remake)

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Nej menar du. Men nu är bilden fixad så alla slipper klaga :tuttar :rolleyes:

:hihi

n582345356_416267_72.jpg

Så glad blev jag av emcoms inlägg :yoparty (En vanlig dag i skolan :gnissla )

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
2993235 :rofl :rofl

vågar man fråga vad ni håller på me?
dem övar ju sig inför sin pirat segling i carribien..

folket där både luktar illa och ser farliga ut..och inte minst kan dem slåss med pinnar:yoparty

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Nu skola vi vara glada. Så här kommer två sommarbilder från idag :)
En pose och en bakåtvolt.

Bifogat

• Posarn(mini).JPG
    Posarn(mini).JPG
    86.1 KB · Visningar: 75
  • bakåtvolt(mini).JPG
    bakåtvolt(mini).JPG
    81.3 KB · Visningar: 76

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
2993244 Vi hittade ett skåp med diverse roliga saker :rolleyes:

:kinky

:yoparty :yoparty

Nästan i alla fall :D

Men jag håller inte med om att jag ser farlig ut :gnissla
jag menade piraterna i västindien, men ja, nin kanske också luktar illa och kan slåss med pinnar:rolleyes:

Jag e fan e trogen posare!

Posar tom. när jag har roligt:hihi

och för er norrläningar, det ÄR ett kärnkraftverk i bakgrunden på bild 1..:) ja, det gäller även dig madass;) kanske tom. speciellt till dig..:hihi

Bifogat

• IMG_1707.JPG
    IMG_1707.JPG
    27.8 KB · Visningar: 60
  • IMG_1738.JPG
    IMG_1738.JPG
    33.3 KB · Visningar: 69
Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
jag menade piraterna i västindien, men ja, nin kanske också luktar illa och kan slåss med pinnar:rolleyes:

och för er norrläningar, det ÄR ett kärnkraftverk i bakgrunden på bild 1..:) ja, det gäller även dig madass;) kanske tom. speciellt till dig..:hihi

Jag kommer till dig i sommar då och bjuder på lite fina vattenplaningar på min rumpa :tungan

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
2995846 Jag kommer till dig i sommar då och bjuder på lite fina vattenplaningar på min rumpa :tungan
haha, du kommer nog inte slå mitt ryggskrap igår..

van vid att skära som ett rent helvete med snowboarden, men problemet är ju att vattnet flyttar på sig:hihi

så la världens hälskär och pang så släpper det, gled duktigt långt på ryggen innan jag sjönk:)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

ojojoj killen kan ju;)

dööh snabbkurs i att lära sig åka wakeboard. min polare säger att det är lättast att starta från brygga. men sånt pallar man ju inte.

jag kan åka vattenskidor. några andra större svårigheter som många gör fel?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
haha, du kommer nog inte slå mitt ryggskrap igår..

van vid att skära som ett rent helvete med snowboarden, men problemet är ju att vattnet flyttar på sig:hihi

så la världens hälskär och pang så släpper det, gled duktigt långt på ryggen innan jag sjönk:)

Jaja, jag kan nog bjuda på ett och annat eftersom jag aldrig testat förr :D

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
2996194 ojojoj killen kan ju;)

dööh snabbkurs i att lära sig åka wakeboard. min polare säger att det är lättast att starta från brygga. men sånt pallar man ju inte.

jag kan åka vattenskidor. några andra större svårigheter som många gör fel?
vatten skidor är hur lätt som hällst. bara man har lite ben och arm muskler. båten ska väll ha över 60 hk (går med mycket mindre) iallfall.

wakebord har jag testat 4 gånger, kommit upp 0 gånger. så antingen suger jag eller så är det mycket svårare.

för övrigt kan jag säga att det roligaste jag någonsing gjort var när vi åkte i en stor typ badring anpassad för att dras med efter båt. fyyfan dom G krafterna var inte att leka med. å sen när man ser det stora (vad det nu heter på båtspråk) vågen från båter kommer så lättar man ju lätt 4 meter.
helt sjukt :D

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
vatten skidor är hur lätt som hällst. bara man har lite ben och arm muskler. båten ska väll ha över 60 hk (går med mycket mindre) iallfall.

wakebord har jag testat 4 gånger, kommit upp 0 gånger. så antingen suger jag eller så är det mycket svårare.

för övrigt kan jag säga att det roligaste jag någonsing gjort var när vi åkte i en stor typ badring anpassad för att dras med efter båt. fyyfan dom G krafterna var inte att leka med. å sen när man ser det stora (vad det nu heter på båtspråk) vågen från båter kommer så lättar man ju lätt 4 meter.
helt sjukt :D

mm vattenskidor e lätt som fan. kör på en skida dock. men är inge svårt de heller när man väl får i fotjäveln i bakre fästet. stoppade ner foten i vattnet så de skar åt helvete när jag började på en skida:p

ring e oxå roligt. va ett tag sen jag åkte de dock. ska fan mecka en wakeboard snart. börjar bli sugen...

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
sånna ringar att dra efter båten är grymt kul, måste köpa :p det påminner lite om när ja körde kompisen efter hojen för ett par dar sen.. en liten sväng å han glider iväg som fn och det ryckte till rätt gött i hojen när han kom tillbaka ^^ efter ett tag kände han att de började bli lite varmt, sen var pulkan ett sort jävla hål... ska förstärka en pulka så man kan åka efter den på riktigt =)

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457