Soulflylost skrev:då ska du se mej när jag är arg
Trashcan skrev:JAA! Lägg upp! Då kan jag skrämma alla och säga att du är min kompizz!
Migael skrev:Jag får vänligen hänvisa till www.lunarstorm.se
har du hjälmhår eller? så du inte får av dig krukanMr.PB skrev:<------- Där är jag
man ser ju jätte mycketprulle skrev:Får bjuda på mig själv och lägga upp några till bilder.
NSR_MAN skrev:man ser ju jätte mycket
prulle skrev:Får bjuda på mig själv och lägga upp några till bilder.
De är farligt att jobba som lager arbetare, en hyllkonsol rammla ner ur en låda jag flytta och träffa mig i nyllet.
Wargen skrev:Fan ja blev chockad när ja såg bilderna. Ja som trodde att du var värsta hårdingen....vf tror ja att alla på detta forum är hårdingar ......men asså jag menar inte att du såg mesig ut. Snygg skada annars. Ahlsell is the shit
prulle skrev:Haha ne ja e världens största mes. Ska klippa mig snart ser hårdare ut då om de e de du vill.
Ska leta upp bilden där jag just har varigt i slagsmål.. Ser mindre snäll ut där..
Dagen efter när jag skulle träffa min dåvarande tjejs föreldrar för första gången så hade jag ett par estet skor (convurse) Med blod fläkar på, sår på knogarna. Inte så lyckat..
Föresten är bilderna tagna för att skicka till en tjej ja ragga på så ja försöker att inte se så hård ut..
Ahsell regerar! Ska troligen jobba där i sommar.
Wargen skrev:Fan ja blev chockad när ja såg bilderna. Ja som trodde att du var värsta hårdingen....vf tror ja att alla på detta forum är hårdingar ......men asså jag menar inte att du såg mesig ut. Snygg skada annars. Ahlsell is the shit
Wargen skrev:Nej jag tycker inte det spelar nån roll hur folk ser ut men ja trodde att du skulle se råare ut.
jo ahlsell är bra. Gratis choklad, kakor och kaffe
Jag jobbar inte där men som sagt så håller ja på o bli rörläggare så vi är där och handlar mycket.
prulle skrev:Tror du missa piken.. Syfta på att du kanske va bög och gillade råare killar.
Drik shoklad mennar du va? man måste typ ta min styrka och max mjölk om de inte ska smaka slisk, kaffet smakar inte ett skit. Typ givalia lätt rost.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|