Zarrell
Stunter Wannabe
Ser ju ut som en tjock utvecklingsstörd jävla unge
OnTopic:
Akta er för lergropar vid vägarbeten mitt i Kungsbacka så slipper ni incidenter som denna
Last edited:
Akta er för lergropar vid vägarbeten mitt i Kungsbacka så slipper ni incidenter som denna
En bild från igår. Det blev en åktur på 10 mil med kebabpizza i Härryda
Härligt
Krillans skylt lossnade en varm sommardag
Det sitter ju en liten, liten bit kvar av skylten runt skruven som höll fast skyllten
Faan va kungliga "stickers"
Jag har diskuterat och överlagt med mig själv lite och kommit fram till att jag gör ett seriösare försök med detta när jag bytt till svart plast. Blir även lättare att få dekalerna att passa in till den bakgrunden. Och dekalen ":stå ? " hade jag tänkt att sätta på svingen, som med frank's-loggan ungefär.Hmm Jag kan lägga in orange bakgrund på texten istället så slipper det bli fula vita rester i kanterna. Franks loggan ser lite väl uttänjd ut men annars ball Och gör om det vita i :stå rutan till oranged o byt till vit text så slipper det bli en ruta. Annars e det as coolt så länge, det enda som saknas är en bild på ett flöte också
Jag har diskuterat och överlagt med mig själv lite och kommit fram till att jag gör ett seriösare försök med detta när jag bytt till svart plast. Blir även lättare att få dekalerna att passa in till den bakgrunden. Och dekalen ":stå ? " hade jag tänkt att sätta på svingen, som med frank's-loggan ungefär.
Så jag kommer inte att klalacka dessa dekaler, dem får sitta på så länge det går innan regnet och rusket kommer att missfärga och förstöra dem
Ok
Från när är den där bilden?Ser ju att det är fjäråsmacken, men vart körde ni? Lygnern,Varberg,Horred?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |