Bildassociationstråd

MikkE

Guest
"Lacross" låter nästan som de gamla hip hop bröderna "Criss Cross" som hade byxorna bakochfram. Har man brallorna bakochfram tycker jag att man är lite vriden. Vrida disktrasor kan man vrida ur. Ur är också ett annat ord för klocka och den visar nu att tiden på dygnet är sent på natten. På natten brukar jag hänga på SH.com och spammar

Bifogat

• många jag.JPG
    många jag.JPG
    17.7 KB · Visningar: 55

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
annan form av spam

spam.jpg

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
RoLLER skrev:
Bwahahahahh låter det om man försöker säga Bwana och börjar skratta, som är en konstellation av filosofer. Filosofi kan man studera på Universitet som finns i alla olika inriktinigar världen över. Världen är liten finns det ett talessätt som säger och någon som sa många bra saker var Martin Luther King. Martin är ett pojknamn och kommer från den romerska guden Mars som även är ett namn på en månad. Varje månad får en flicka humörsvängningar och då är det bäst att passa sig. Passa gör man i Lacross. Så på lodrätt 2 skall "Lacross" in.
En snarlik sport är Pelota där pelota-bollen slungas iväg i mer än 300Km/h. En hastighet som en R1a omöjligt kommer upp i. :rolleyes: En pilgrimsfalk kan däremot komma upp i de hastighetern under extrem dykning. Dyker gör även grodmän med hjälp av syrgastuber. Trycker i en sådan dykartub ligger på 200 atmosfärer. Atmosfär är någor som saknas på månen, vilket är en sattelit. Och via satellit kan man surfa på nordpolen. en kompass fungerar dåligt längst upp på nordpolen, därför stoppar vi in "Kompass" på vågrätt 9-G. :3freak
kompass.jpg

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
morlock skrev:
En snarlik sport är Pelota där pelota-bollen slungas iväg i mer än 300Km/h. En hastighet som en R1a omöjligt kommer upp i. :rolleyes: En pilgrimsfalk kan däremot komma upp i de hastighetern under extrem dykning. Dyker gör även grodmän med hjälp av syrgastuber. Trycker i en sådan dykartub ligger på 200 atmosfärer. Atmosfär är någor som saknas på månen, vilket är en sattelit. Och via satellit kan man surfa på nordpolen. en kompass fungerar dåligt längst upp på nordpolen, därför stoppar vi in "Kompass" på vågrätt 9-G. :3freak
kompass.jpg

tog lång tid att skriva? :D

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Spam är ett engelskt uttryck som från början betyder skinka. Skinkor är något som även babianer har, två st faktiskt. Babianer är duktiga på att klättra i träd, och träd finns det många av i regnskogen. De som kämpar för bevarandet av regnskogen kallas för trädkramare, och att kramas är något som jag tycker om, så här kommer en bild på mig. :tungan

edit. Fasiken, ni är för snabba. Nu går jag och lägger mig! :(

Bifogat

• jag.JPG
    jag.JPG
    69.2 KB · Visningar: 77

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
McFille skrev:
Spam är ett engelskt uttryck som från början betyder skinka. Skinkor är något som även babianer har, två st faktiskt. Babianer är duktiga på att klättra i träd, och träd finns det många av i regnskogen. De som kämpar för bevarandet av regnskogen kallas för trädkramare, och att kramas är något som jag tycker om, så här kommer en bild på mig. :tungan

edit. Fasiken, ni är för snabba. Nu går jag och lägger mig! :(

din :yoparty associerar jag med hårdrock--->judas priest
AngelOfRetributionCover640.JPG

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
morlock skrev:
kompass.jpg

Kompass är inge bra på nordpolen, inte heller på sydpolen. Det är långt från sydpolen till nordpolen men allting är relativt som Einstein sa. Einstein hade dyslexi och dyslektikter är ett krångligt ord med tanke på sjukdomen. Det finns många sjukdomar men en av dom vanligaste är förkylning som kan botas med penecilin som är en receptbelagd medecin som bara behöriga läkare får skriva ut. Läkare får även skriva in patienter till psyket som inte gör annat än skriver på ett internetforum. Ett forum är en mötesplats och på motesplatsen.com kan man träffa tjejer i olika åldrar. Åldras gör man vare sig man vill eller inte men man kan göra kirurgiska ingrepp för att se yngre ut. Michael Jackson har gjort det men han har även sjungit popmusik som är en förkortning för populärmusik och uppskattas ofta av den lite yngre generationen som idag inte längre är så ung. När man blir äldre blir man tröttare, det kan man motverka genom att dricka kaffe som utvinns ur kaffebönan som odlas bla på ön Java som oxå är ett programmeringsspråk som bla används av Sun Systems. Sun betyder Sol därför skall Solan in på vågrätt 1.

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Esquire skrev:
Det var Quisling också. Och han var en nazist
nazist.jpg

nazisterna höll låda i tredje riket, som hade ett flygvapen, de har USA med, i flygvapen finns flygplan, flygplan kan ha bomber...

bomb.jpg

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
RoLLER skrev:
Kompass är inge bra på nordpolen, inte heller på sydpolen. Det är långt från sydpolen till nordpolen men allting är relativt som Einstein sa. Einstein hade dyslexi och dyslektikter är ett krångligt ord med tanke på sjukdomen. Det finns många sjukdomar men en av dom vanligaste är förkylning som kan botas med penecilin som är en receptbelagd medecin som bara behöriga läkare får skriva ut. Läkare får även skriva in patienter till psyket som inte gör annat än skriver på ett internetforum. Ett forum är en mötesplats och på motesplatsen.com kan man träffa tjejer i olika åldrar. Åldras gör man vare sig man vill eller inte men man kan göra kirurgiska ingrepp för att se yngre ut. Michael Jackson har gjort det men han har även sjungit popmusik som är en förkortning för populärmusik och uppskattas ofta av den lite yngre generationen som idag inte längre är så ung. När man blir äldre blir man tröttare, det kan man motverka genom att dricka kaffe som utvinns ur kaffebönan som odlas bla på ön Java som oxå är ett programmeringsspråk som bla används av Sun Systems. Sun betyder Sol därför skall Solan in på vågrätt 1.

Solan rimmar på solar vilket är pluralis för Sol, eller något man kan göra på badstranden eller i en kärringgrill. En grill kan se ut på många sätt och eldas med många olika bränslen, ett vanligt är dock kol. Kol-14 metoden använder man för att bestämma ålder på mumier och snömänn. Snön är snart ett minne blott. Utan snö åker sportmotorcyklar på vägarna.
J-motorcycle.jpg

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
dendär bågen ser ut att vara hämtad från nån meatloaf-platta. meatloaf är köttfärslimpa. en limpa är smeknamnet på en viss sorts sadel, å en sadel kan vara gjord i läder, å läder e ju hud på en ko eller liknande...

happycow.jpg

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
heimdal skrev:
dendär bågen ser ut att vara hämtad från nån meatloaf-platta. meatloaf är köttfärslimpa. en limpa är smeknamnet på en viss sorts sadel, å en sadel kan vara gjord i läder, å läder e ju hud på en ko eller liknande...
Av kohud framställer man gelatin. Vilket i sin tur ingår i godis. Bassets Winegums är ett exempel på det.
winegums.jpg

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
morlock skrev:
Av kohud framställer man gelatin. Vilket man i sin tur ingår i godis. Bassets Winegums är ett exempel på det.
winegums.jpg
Vin är gott och gummin kan vara användbart för att undvika oönskade veneriska sjukdomar. Klamydia är på uppgång igen men det vore värre att få HIV vars tidigare namn var HTLV3. LV3, luftvärnsregemente 3 låg tidigare i Norrtälje men är numera nedlagt och var en del av Svea Rikes försvar. Anfall är bästa försvar och pennan är mäktigare än svärdet som användes flitigt av munkar. Munkar gillar polisen och polisen gillar lag och ordning. Det finns många olika lag. Därför asscosierar jag till samlag.

Bifogat

• samlag.gif
    samlag.gif
    42.8 KB · Visningar: 61

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
RoLLER skrev:
Vin är gott och gummin kan vara användbart för att undvika oönskade veneriska sjukdomar. Klamydia är på uppgång igen men det vore värre att få HIV vars tidigare namn var HTLV3. LV3, luftvärnsregemente 3 låg tidigare i Norrtälje men är numera nedlagt och var en del av Svea Rikes försvar. Anfall är bästa försvar och pennan är mäktigare än svärdet som användes flitigt av munkar. Munkar gillar polisen och polisen gillar lag och ordning. Det finns många olika lag. Därför asscosierar jag till samlag.

samlag brukar utföras naket, å när man e naken så kommer nipplisarna fram (bröstvårtor) å de blir större om man nyper lite i dem (har jag hört...). klädnypor hänger man upp kläder med, man kan även hänga kläder i ringar i de tidigare nämnda nipplisarna:

nipple%20rings.jpg

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
heimdal skrev:
samlag brukar utföras naket, å när man e naken så kommer nipplisarna fram (bröstvårtor) å de blir större om man nyper lite i dem (har jag hört...). klädnypor hänger man upp kläder med, man kan även hänga kläder i ringar i de tidigare nämnda nipplisarna:
"Nipplisar" som du säger, låter som nipplar och stavas nästan som Nipple, det engelska ordet för "nipplisar". En nippel används för att sätta fast bromsledningar på ok och bromscylindrar bl a. Detta för att få bromseffekt. Bromsar är irriterande kräk! :huvet
broms.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...