Robso skrev:2628457lägger till min här också.......
Mille_PMC skrev:2628656Är du blåst eller tror du man ska gå på detta
Bilden är ju tagen från en affär, hur ska man veta att det dära är din
Har du ingen bild på den just nu
Ric skrev:2628421Den är bara så läcker! Men yoshi pipor på en Retta är en synd, på med några snygga kolfiber burkar så den fulländad.
tror det beror på vilken färgsättning man har på hojen.. dvs, den svart/grå har svarta gafflar.. o den vitröda har guldiga.. (men ja kan ha fel)Hanzzon skrev:2628556Nån som vet varför vissa R1 mellan 02-03 har svarta fram gafflar och några har de guldaktiga ?
Ric skrev:2628421Den är bara så läcker! Men yoshi pipor på en Retta är en synd, på med några snygga kolfiber burkar så den fulländad.
MoYa skrev:2628680En lågom stylad R1
Eureka skrev:2633016Lägger väl till min, inte så stylad men skall lacka om den till nästa vår och göra en del.
Eureka skrev:2633016Lägger väl till min, inte så stylad men skall lacka om den till nästa vår och göra en del.
peter R1 skrev:2635757lacka INTE om, ta hand om nuvarande lacken istället, den är ju fräsch, var har du köpt speglarna föresten??? SNYGGA!
Eureka skrev:2636324Ok då
Speglarna köpte jag från Tyskland.
Är till salu om du intresserad, de är gjorda för 98-03... så jag har inte så bra sikt som du skulle få!
Lägger upp ett par bilder på min -05 :a Omlackade original kåpor, och en bild med krashkåpor.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|