Ravetrancer
Now even more badass!!!
tack, jo då det har gått åtskilliga timmar kan jag ju sägaPadde skrev:Ravetrancer, SJUKT snygg R1 du har!
Kan tänka mig så mycket jobb som ligger bakom.
tack, jo då det har gått åtskilliga timmar kan jag ju sägaPadde skrev:Ravetrancer, SJUKT snygg R1 du har!
Kan tänka mig så mycket jobb som ligger bakom.
Ravetrancer skrev:tack, jo då det har gått åtskilliga timmar kan jag ju säga
åååh gud vad många ggr jag fått höra den frågan???Harmon Rabb skrev:Har det gått så långt att du drar dig för att använda den med tanke på det nerlagda arbetet?
Ravetrancer skrev:åååh gud vad många ggr jag fått höra den frågan???
Här piskar jag hojen lite som jag tycker att man skall göra om man kör hoj
kolla sidan 7 så ser du lacken bättre....kameleontTERMINATOR skrev:riktigt snygg, vad är det för lack på den
måste ju få köra den oxo, det e ju kul att körazilver skrev:Ta det lugnt annars börjar jag gråta
I övrigt riktigt jävla asgryyyym hoj
är fälgarna cromade eller poleradeRavetrancer skrev:kolla sidan 7 så ser du lacken bättre....kameleont
hela hojen e polerad, inget kromatTERMINATOR skrev:är fälgarna cromade eller polerade
funderar på att polera falco fälgarna i vinter, eller lämna dom till någon som kanRavetrancer skrev:hela hojen e polerad, inget kromat
Ravetrancer skrev:hela hojen e polerad, inget kromat
Ulvheden skrev:vet inte om där finns med någon mattsvart retta, känns inte som jag orkar kolla igenom så jag slänger upp bilder på min!
Nice ,blir du klart ensam om att ha.BENSON skrev:Min 00:a
Tycker ändå att orginal färgen är snyggast.R1 racer skrev:Tänkte vi kan ju lägga upp en massa bilder på om stylade/lackerade R1r,Era egna eller hittade på nätet.
Det kan ju ge oss alla ytterliggare lite tips o råd när man vill sätta lite egen personlig stil på sina rettor.Finns ju massor av läckra o ombyggda såna.
Personlig smak sak jumicke70 skrev:Tycker ändå att orginal färgen är snyggast.
surt sa räven ....fast du har väl en ny hoj nu 00:a enligt avataren ,eller är det den gamla?R1 racer skrev:.Dock fick jag inte behålla den så länge...nån mån bara o just blivit klar med lackering och allt då var det dax att plantera ut den i skogen
Det är den gamla,som jag planterade,dock får den stå kvar ett tag som minne tills jag skaffat ny häck att gasa runt på.BENSON skrev:surt sa räven ....fast du har väl en ny hoj nu 00:a enligt avataren ,eller är det den gamla?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|