Ska få en offert från dom imorgon. Tackar för tipset.
Killen jag pratade med bad mig ringa tillbaka imorgon. Han verkade trevlig iaf, så tack till dig också.kolla med www.adsign.se
De har gjort några av mina dekaler! Kolla i galleriet så ser du bla. min Blade iordninggjord
En Navara ska inte ha stripes, den ska ha intorkade lerfläckar,stänk av olja och tjära och en massa repor.
Biltema o sånna butiker har det oxå.
OK, så offerterna jag fick var på 1000.- ex moms på Adsign, och nästan det dubbla hos Systemtext. Vart en tusing till om man ville ha det monterat, men hur svårt kan det vara när allt sitter på en rulle med ett skyddande lager som tas av när man drar på skiten?
Asså va fan, vad för stripes är det vi snackar nu?
Om dedär är billigt så lär de va nåt helt annat jag tänker på.
Senast ja stripa en bil så betala jag väl 150-200 spänn för ett par kvadratmeter vinyl.
Att få det laserskuret hade la kostat en hundring till kanske...
Stripes till fälgsidorna på hojen fick ja gratis..
Det är nog två stripes som går rakt över bilen och eftersom de ganska långa så måste man skära ut dem på längden och då går det åt en hel del.
Precis som Razorblade säger, raka stripes á 20cm styck med 5cm tomt imellan. Allt kommer levererat på en rulle så montering borde väl inte vara allt för jävlig, eller måste man hålla på med såpa och skrapa? Isf verkar inte monteringen snordyr.Asså va fan, vad för stripes är det vi snackar nu?
Om dedär är billigt så lär de va nåt helt annat jag tänker på.
Senast ja stripa en bil så betala jag väl 150-200 spänn för ett par kvadratmeter vinyl.
Att få det laserskuret hade la kostat en hundring till kanske...
Jag sållade bort dessa efter att jag läste beskrivningen, men det måste ju stå fel på deras hemsida?Vad har du för krav?
Dessa kostar 25 spänn på Biltema.
Du kan ge mig dom andra 975 kronorna så sätter jag på dom oxå
Mja, fast en pickis har ju inte så långa ytor. Huven 160 cm kanske, taket 100-150 och LEMMEN kanske 70 cm ( ). 1000 spänn plus moms låter onekligen skitdyrt. Med tanke på att rullarna är 122 cm breda får man ju ut sex stripes på bredden, och då räcker det ju med säg två meter material för att fixa hela skiten. Jag hade köpt 2,5 långt av 122-bredden och skurit remsor själv. Monteringen är en baggis.
Du är inte långt borta från dem längder som det har räknats på. Det sitter en Carryboy-kåpa på så taket blir lite längre. Vad har du för bakgrund som känner till sådana siffror på rullarna?
Klistrar in en del av mailet jag fick:
Vita Racingstripes, 20cm+5cm+20cm, som vi pratade om:
170cm till taket.
110cm till huven.
58cm till "bakluckan".
Pris: 950:- exkl moms, fritt vårt lager.
Montering: 1050:- exkl moms.
Förutsatt att bilen kommer till oss nytvättad men ej vaxad.
Pruta till 1500:- cash utan kvitto så är det bara att köpa!
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|