Krilllan
Ny medlem
Nära till ambulansen iaf
Av alla platser så valde han/hon att ställa bilen där?
Nära till ambulansen iaf
Schysst höjd på vem det nu är längst till vänster i bild. Ser ut att vara rätt nära att gå över.
Så här superglad kan man bli om man aldrig provkört sporthojen av det "retta" virket innan..haha!
http://www.bike.se/content/3676/
Vilken lycklig snubbe!
Var det du?
Klockrent. SÅ jävla exalterad
Så här superglad kan man bli om man aldrig provkört sporthojen av det "retta" virket innan..haha!
http://www.bike.se/content/3676/
Vilken lycklig snubbe!
Ha ha visste inte att du fick med den på film, fan vad grymmtSå här kan det gå ibland när man inte är så uppmärksam.
I början är ju de två vägarna i samma nivå, men precis när jag börjar svänga över så har det ju blivit en nivåskillnad på 4-5cm. Den flacka vinkeln jag hade gjorde att hojen började hasa mot kanten, och trots att jag försökte parera och stöda upp med benet kunde jag till slut inte göra något mera.
Hojen klarade sig i princip oskadd och jag likaså. Mina kläder fick sig dock en rejäl skrapning.
Är lite förvånad över hur fort jag kommer upp på fötter. Hinner ju inte ens sluta glida innan jag står upp och går fram till hojen.
Hur gick det?
fyfan vad coolt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |