Smått meningslösa bilder. 0utlowW på turen igår. Styret är förföljd av en 3-cylindrig tingest som inte kan hålla avstånd. Styret är glad.
Vad är det där för applikation som mäter hastigheten och ritar en fin graf med statistik? telefon? gps?
Smått meningslösa bilder. 0utlowW på turen igår. Styret är förföljd av en 3-cylindrig tingest som inte kan hålla avstånd. Styret är glad.
Körde ett test med min "Runkeeper"-app i min nya HTC. Ställde in den på "other activity" och körde iväg. Var dock ingen höjdare att ha den inställd på kilometeruppdatering då grafen/kartan blev på tok för plottrig.Vad är det där för applikation som mäter hastigheten och ritar en fin graf med statistik? telefon? gps?
Nu när jag äntligen fått köpt mig en hojjävel som fungerar så fick jag ju samtidigt användning för Gopro'n
Det här är inget för er knäskrapsnissar som somnar av filmer där det går under 200, inte heller är det nån gangstayomusik.
Enjoy!
[YOUTUBE-ID]7ltoIVFM0iM[/YOUTUBE-ID]
Nu när jag äntligen fått köpt mig en hojjävel som fungerar så fick jag ju samtidigt användning för Gopro'n
Det här är inget för er knäskrapsnissar som somnar av filmer där det går under 200, inte heller är det nån gangstayomusik.
Enjoy!
Enjoy!
[YOUTUBE-ID]7ltoIVFM0iM[/YOUTUBE-ID]
Lägger in några dåliga dump-bilder från datan och Arendal ikväll...
En annorlunda konbana på de första
Lägger in några dåliga dump-bilder från datan och Arendal ikväll...
En annorlunda konbana på de första
min bror har lärt mig allt jag kan
Körning i morgon häng på!!
Din bror? Hmm Han med den "gamle" 12.15 hojen?
Rådbo- du har PM
Rick är min bror, han har en KTM 690
Ja precis
Han brukar visa hur man inte ska göra också
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |