Rasorblade
Ny medlem
Jag sopar banan med R-hojar
Last edited:
Här kommer en till film i från samma helg. Robert.Z och Bizzi som är ute och kör Grus.
https://www.youtube.com/watch?v=KyHTGSjbzzc
Hade de där R-hojarna haft R-piloter också så...Jag sopar banan med R-hojar
Hade de där R-hojarna haft R-piloter också så...
Sedan snackas det ju om att både 600cc och 750cc hojar är snabbare än 1000cc på bana och du har ju ngt mittemellan så du har ju den optimala banhojen.
Skämt o sido så har jag funderat att hoppa på körningen med Kortedala MK men trodde inte det var ngn ide med min 660 men verkar ju funka.
vilket grustag är ni i?
Hade de där R-hojarna haft R-piloter också så...
Sedan snackas det ju om att både 600cc och 750cc hojar är snabbare än 1000cc på bana och du har ju ngt mittemellan så du har ju den optimala banhojen.
Skämt o sido så har jag funderat att hoppa på körningen med Kortedala MK men trodde inte det var ngn ide med min 660 men verkar ju funka.
Jag har en 660 -04 som jag tänkte smiska räserstål med. Det är inte skitlätt men tar man i allt vad man orkar så brukar det alltid vara ett gäng som inte orkar stå emot pressen. Sen kan man ju välja långsam grupp om man vill safe:a. en polare (Henq) körde Kinnekulle på under minuten med sin 660 och det är det inte så många R-hojar som klår. Det är mao. upp till piloten. Hur svårt är det lixom, bromsa se, hög kurvhastighet och först på gasen igen. Enkelt som paj.
Jag har en 660 -04 som jag tänkte smiska räserstål med. Det är inte skitlätt men tar man i allt vad man orkar så brukar det alltid vara ett gäng som inte orkar stå emot pressen. Sen kan man ju välja långsam grupp om man vill safe:a. en polare (Henq) körde Kinnekulle på under minuten med sin 660 och det är det inte så många R-hojar som klår. Det är mao. upp till piloten. Hur svårt är det lixom, bromsa se, hög kurvhastighet och först på gasen igen. Enkelt som paj.
mark, du får piska mig vilken dag i veckan du vill
att komma först är inte det viktigaste, fråga alla kvnnor
Brutal KTM-mangel på (min) högsta nivå!
Välj gärna 720p för bästa kvalle.
http://youtu.be/ozxgXfxmIhk
Gött!
Kan du inte klippa in dig själv i min film så får vi se hur det blir med pisket?
är målet verkligen att vara snabbast när man åker bandagar? känns ungefär som att hänga med 5åringar för att vinna pricken när man lirar fotboll...
Jag tycker det är roligast att hitta nån man är jämlik med.
Kan köra i snabb om jag vill, men ligger hellre och kör i medel och slipper riskera att gå hem samt skrota en nybyggd maskin.
Min maskin med sina 15 år på nacken har inte mycket att säga emot nya räserbikes
Stämmer bra... Sj körde jag lite väl fort på kullen förra året.. Blev att åka till sjukan, och grädde på moset var att hojen skulle kosta 104k att laga
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|