graphite ghoast skrev:2179327här kommer två bilder på mitt nyförvärv.. Daytona 675,kommer bli en bra sommar
graphite ghoast skrev:2179327här kommer två bilder på mitt nyförvärv.. Daytona 675,kommer bli en bra sommar
Monster tjejen skrev:2217075Så här e den, färdig lackad och klar i sin rätta miljö (bana)
fogerty skrev:2217474
Vilken bana? Falken?
flugan skrev:2217685Ser ut som ingången på kurvan efter kvarnen (vad den nu kan heta) på Kullen. Correctomundo?
fogerty skrev:2217705Jo det stämmer nog. Hur var det i lysekil? Fick ni nån fiiisk?
fogerty skrev:2217474Den ser riktigt fin ut!! Att det är biltemalack kan man ej tro, vem har lackat den, verkar ju finnas lite talang där iallafall.
Vilken bana? Falken?
Monster tjejen skrev:2217868Det är facktist jag som har lagt ner min själv i det arbetet
och fint blev det
Kurvan är som sagt vänster som kommer efter den långa högern (kvarnen,kinnekulle) lite snabbar än sist gick det med.. 1.00.64 blev det med laptimer
Monster tjejen skrev:Kurvan är som sagt vänster som kommer efter den långa högern (kvarnen,kinnekulle) lite snabbar än sist gick det med.. 1.00.64 blev det med laptimer
Hmmmm har inte Henq gjort runt minuten med sin motard?!Rash skrev:2217890Det var en riktigt bra tid
Då det är väldigt många kurvor på Kullen så tror jag att bilar premieras mer än hojar på den banan. Mer fäste pga bredare däck.
De snabbaste bilarna (ca 240-250hk 1000-1100kg) gjorde tider på runt minuten som snabbast.
Då är det iofs 6h race. Men det är ju ändå på r-däck.
Riktigt nyfiken på som är gjort med hojen? Däck? Sedan antar jag att du är en bra förare också
//Nicke-nyfiken
Henq körde förra året på 1,02 el 1,03 riktigt bra kört dåRasorblade skrev:2217916Hmmmm har inte Henq gjort runt minuten med sin motard?!
Föraren va jag, orginal hoj med supercorsa på. Kinnekulle gynnar inte effektstarka hojar men e en mycke rolig banaRash skrev:2217890Det var en riktigt bra tid
Då det är väldigt många kurvor på Kullen så tror jag att bilar premieras mer än hojar på den banan. Mer fäste pga bredare däck.
De snabbaste bilarna (ca 240-250hk 1000-1100kg) gjorde tider på runt minuten som snabbast.
Riktigt nyfiken på som är gjort med hojen? Däck? Sedan antar jag att du är en bra förare också
//Nicke-nyfiken
Rash skrev:2217890Det var en riktigt bra tid
//Nicke-nyfiken
Långa farbron skrev:2217996Jag är snabbast.
Jag ouilar förbi er alla på 6:an
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |