Hemma igen? Allt gick bra?Majoren skrev:Tom och nybyggd Autobahn, visst fan skall det regna då
Hultan skrev:Hemma igen? Allt gick bra?
Regn ja.. Det är precis sånt som gör att jag inte skulle toura med hoj..
Jag är inte putsig av mig alls, gillar inte att bli blöt bara.. Gillar inte heller att hojen blir blöt, känns liksom inte som den är gjord för det, en cab skulle man ju inte köra i regn direkt..fogerty skrev:Så tänkte jag me, jag är putsgay, första regnet gjorde ont i mitt hjärta men sen var ju hojen ändå skiten, å så jäkla blöt blev man inte, det torkar. Sen lärde man sig att det faktiskt går köra rätt friskt i regn, även kurvigt
Edit: har precis vart på tour i norge dårå, rekommenderas starkt
Hultan skrev:Jag är inte putsig av mig alls, gillar inte att bli blöt bara.. Gillar inte heller att hojen blir blöt, känns liksom inte som den är gjord för det, en cab skulle man ju inte köra i regn direkt..
Sen så är det ju det med greppet, visst kan man köra men hur bra går det.. inte så bra tycker jag.. Men smaken är som baken.. Man kanske blir bekväm med åldern, dvs när man gjort sin tid i "skyttegravarna" och lärt sig att uppskatta det bekväma..
instämmer... + i kanten för att det inte är ett järnräcke vid sidan dom är ofta elaka och får marken att flytta på sig, sen attakerar dom en när man ligger ner, elakt.... 2 mot enoakhammer skrev:Fast jag tycker hojen gör sig bättre i den här vinkeln
Hultan skrev:Hemma igen? Allt gick bra?
Regn ja.. Det är precis sånt som gör att jag inte skulle toura med hoj..
Majoren skrev:Regn är inte kul att köra hoj i men det går, det har regnat sen vi stack hemifrån... Inte fan är goretex tätt.
Vi har haft hur kul som helst och polen är ball på många sätt. Mitt kåpstag gick av i forna östtyskland efter en slarvig slanging förbi en Audi, märkte det först när vi stannade och då gick det inte att köra med längre hojjen. In på en verkstad och en timme senare och 200 sek fattigare var hojjen körklar.
Polen har lätt snyggast kvinnor i Europa dit borde lilla kåt J*n*a* åka
JONQAS skrev:Kände mig träffad på nåt sätt...
Du menar att endast det bästa e gott nog för mig eller?
Miss_Orchidee skrev:instämmer... + i kanten för att det inte är ett järnräcke vid sidan dom är ofta elaka och får marken att flytta på sig, sen attakerar dom en när man ligger ner, elakt.... 2 mot en
håller ktm för sånt lången??Långa farbron skrev:Mera bilder.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|