Bilder: Bulten. 09-04-13

Rolfmeister

Medlem
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
2013, Kawasaki zx6r
Men..men var är vi då!???
Blå retta med skjuts? Var ute med min grabbs tjej (14år ifrån Kalmar)o det var allra första gången hon åkte hoj! inte ens åkt moppe innan hon satte sig på rettan, hon älskade det o blev jätte glad när jag berättade att jag såg dig ta kort idag.
Vi mötte killen som åkte den röda Aprillian med en hand på styret (se bildserien ovan) sekunderna senare ser jag dig skjuta emot oss.
När vi nu satt här o kollade med spänning efter om vi fastnat så var spänningen hög....men icke...
Skulle du kunna kolla om du fick en bild på "oss" henne.. skulle vara ett kul minne för henne

kolla den här länken.

http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=50529

Str3 R

Guest
Kors! Hela tre bilder?? Nu ramlade jag av stolen här. Och vilka fina bilder allihop är! =)

Hoppas det gick bra för den som körde av och kör lugnt nu i början.

mickesjo

Ämen... asså
Gick med
2 Jul 2007
Hoj
K1300S
Verkligen snygga bilder! Körde sträckan den 11:e, 12:e och 13:e och såg fotograf vid minst ett tillfälle :) Lyckades dock inte fastna med min Africa Twin. :) Även om man inte når upp till dessa fantomers fotokonst funderar jag på att testa några plåtningar själv nu innan det blir för grönt (snyggare med gråbrun backdrop ju) :)

Edit: Körde också med bil förbi olycksplatsen när allt manskap anlänt. Hoppas verkligen att det gick bra för killen. Min son (5,5 år) såg olycksplatsen och vill nu inte att jag ska köra mer.

Last edited:

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Kenta e bäst!:Bugar
Killen på svarta hondan har likadan hjälm som mig! Härmapa!
Med dom fina rosa gröna fjädrarna på sidan :tummenupp
la märke till detsamma när jag bläddrade igenom bilderna sist :p 3st har likadan hjälm som mig ^^

*gömmer hjälmen*

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Fina bilder, gillar dock inte att du drar på så mycket vitt så alla linjer på vita tröjor etc försvrinner, sen så "kletar" du ut färgerna också en aning för mycket enligt mitt tycke då, kan bli vid panorering självklart men har du gjort det med vilje så dra gärna ner på det lite så man ser mer detaljer.

Men det finns inte mycket att klaga på direkt, bra bilder. :tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sanslöst vassa bilder trots lite brist på sollljus, panoreringarna är det världsklass på, jäkligt go' skärpa trots lite liv i bilderna med längre slutartider. :klappar

/J

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...