Bilder: Bulten 09-05-16

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Hojen på bild nummer 5 i första inlägget med en svart sporthoj med dubbla framlampor och röd tejp på backspeglarna, är det möjligtvis en Yamaha FZR600/1000 från slutet av 80-talet??
Måste bara säga att jag gillar den hojen starkt och skulle vilja veta vad det är för något :tummenupp

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer

Åkte du och hämtade kameran i alla fall? Men det gjorde du rätt i, snyggt! :tummenupp

"Kan man få ha en önskan om bilder med högre upplösning kanske?"

När du klickar dig in på min länk så står det under varje bild: "ladda ner orginalbild" . starta ej bildspelet. Om den upplösningen ej duger får du ge mig en mailadress i pm, så kommer det stoooora filer. Förklara tydligt vilken bild som önskas, såsom mc,hjälm,kläder. Puh ,det blev mycke skrivet för lite info :)

Samma gäller för mig, högre upplösning kan fås på begäran via PM - ge mig mailadress tillsammans med tydlig beskrivning på motivet.

Jag såg att det blixtrade till i en kamera, så är det någon som har en bild på en Thundercat.
Röd och vit :)

Killen som blixtrade var en ny förmåga (men erfaren fotograf) som inte kände till SH, men jag gjorde mitt bästa för att göra reklam för siten. Vi får hoppas han lägger ut bilder.

Hojen på bild nummer 5 i första inlägget med en svart sporthoj med dubbla framlampor och röd tejp på backspeglarna, är det möjligtvis en Yamaha FZR600/1000 från slutet av 80-talet??
Måste bara säga att jag gillar den hojen starkt och skulle vilja veta vad det är för något :tummenupp

Yamaha med boxer? Har det någonsin gjorts? :va Luktar BMW. Jag är också nyfiken, någon som vet?

Last edited:

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Yamaha med boxer? Har det någonsin gjorts? :va Luktar BMW. Jag är också nyfiken, någon som vet?

Missade att den hade boxermotor, Yamaha är nog uteslutet i så fall, det lutar nog mer åt BMW som du säger. Måste förövrigt låta härligt med boxer plus den pipan :drool

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=79b67691-8f58-41c3-afa2-290c7dee2ad9
988x85.jpg

:lol:lol:lol:lol

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...