Hmmm...har jag missförstått nu, det va väl DU Putte som använde tanken som rumpvärmare eller?
EDITED:Glöm...jag som va blind
Tack för kladdmuffins, satan va god den va! hade kunnat vräka i mig 20 st lätt!! Mer bullpippi åt folket!
Hmmm...har jag missförstått nu, det va väl DU Putte som använde tanken som rumpvärmare eller?
EDITED:Glöm...jag som va blind
Tack för kladdmuffins, satan va god den va! hade kunnat vräka i mig 20 st lätt!! Mer bullpippi åt folket!
Det va sålite så. Nåt ska ni ju ha i magen när ni står där och ger alla massa fina bilder till sina garage. Fan jag skulle ha lämnat ett par åt dig när vi drog för nu kommer ju jag vräka i mig allihopa som fyllesnack inatt. Gaaah!!!
neeeeeeeeeeeeeeej! ge mig! då får du baka nya till mig!
Fina bilder som alltid
Var det någon som fick med mig på lins?
En röd ducce 748, svart hjälm, svart munkjacka med döskalle på.
Vad var det som hände idag, då polisen stod i fotokurvan och det var världens köbildning på tillbakavägen. Var det 2 som körde av?
3 avåkningar idag som jag vet om, varav 2 i fotokurvan.
Det var vi som "samåkte" hem på Huddingevägen, så jag hade alltså slutat fotat sen ett tag då.
Aha! Coolers!3 avåkningar idag som jag vet om, varav 2 i fotokurvan.
Det var vi som "samåkte" hem på Huddingevägen, så jag hade alltså slutat fotat sen ett tag då.
Hahaha, ja till nästa sommar får jag skaffa en fet ryggsäck och va Bullmamma av Bulten till alla fotografer mot utbyte av lite sköna bilder.
Vi får ta en kladdkakekurs över telefonen någon dag så att du kan överraska mannen din med nåt riktigt kladdigt...chokladigt.
Hur gick det med dem?det slutade på 5 olyckor, en en bit bort som klyvde en stolpe, sedan ytterligare en.
Aha! Coolers!
Vilken av de 2 var du? Med mörkt ställ, eller vit/röd?
Tack för sällskapet hem
Alright!den mörka ,,sv1000
Svängde förbi bulten en snabbis bara...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|