Bilder ERF Anderstorp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RRR #63 hade som vanligt bästa kocken, Metallgutten råkkar vid grillen, dock råkkade inte oljekylaren men det blev ju trevligt att alla förare kunde äta tillsammans med mekanikerna, Freppa dök i bollhavet med posörmoppen, även Robzo provade att bada i bollhavet efter långrakan, Grusjohan höll sig på hjulen :va

Bifogat

• DSCF0103.JPG
    DSCF0103.JPG
    74.3 KB · Visningar: 91
  • DSCF0105.JPG
    DSCF0105.JPG
    74.3 KB · Visningar: 79
  • DSCF0106.JPG
    DSCF0106.JPG
    71.4 KB · Visningar: 75
  • DSCF0107.JPG
    DSCF0107.JPG
    74.3 KB · Visningar: 98
  • DSCF0108.JPG
    DSCF0108.JPG
    74.2 KB · Visningar: 83
  • DSCF0109.JPG
    DSCF0109.JPG
    72.8 KB · Visningar: 73

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Strider in på tankning, teamet körde in som 5:a av 62 team trots att Strider inte kan knäskrapa...

Bifogat

• DSCF0119.JPG
    DSCF0119.JPG
    75.8 KB · Visningar: 72
  • DSCF0117.JPG
    DSCF0117.JPG
    71.7 KB · Visningar: 77
  • DSCF0110.JPG
    DSCF0110.JPG
    75.7 KB · Visningar: 77
  • DSCF0120.JPG
    DSCF0120.JPG
    75.1 KB · Visningar: 67
  • DSCF0121.JPG
    DSCF0121.JPG
    71.4 KB · Visningar: 71
  • DSCF0148.JPG
    DSCF0148.JPG
    72.9 KB · Visningar: 76

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
ZX6R
Starkt jobbat alla ni som körde (utom GSXR1100R som försvann så snabbt från området att jag inte hann hämta upp den spännande Brno-filmen. Bad show!). Jag fulflaggade i norra kurvan och hade en mysdag i solskenet.
Don Q körde som om f-n själv var efter honom. En fröjd att se, så mjukt och lätt men ändå snabbt som attan. Bromsa förbi tre-fyra gubbs åt gången är inga problem i den gossens värld. Team Evil hade en hård dag med posörlackad gixxer. Tyckte riktigt synd om den piloten som blev torpederad mitt framför ögonen på oss. Nr 98 hämtade in framförvarande 19 och 24 den sista halvtimman och kom också förbi dessa kombattanter några varv före mål. Vi gökursklockade 24 och 19 till ca 1,40-tider när detta skedde. Mycket snyggt jobbat i slutet av en lång dag och välförtjänt andraplats.

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
H_sson skrev:
2160583 Har du några bilder på #33 Demoto Racing ? :)

46.jpg

47.jpg

:cool:

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
PW50
Peno skrev:
2160562 Starkt jobbat alla ni som körde (utom GSXR1100R som försvann så snabbt från området att jag inte hann hämta upp den spännande Brno-filmen. Bad show!).

Team Radical Riders var som de sportsmän de är, kvar på området tills målflagg föll. Dessvärre hade vi inte möjlighet att passera under den själva, då omständigheter utanför vår kontroll (small lapse in the space-time continoum) tvingade oss av banan.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Peno skrev:
2160562 Team Evil hade en hård dag med posörlackad gixxer. Tyckte riktigt synd om den piloten som blev torpederad mitt framför ögonen på oss.
Var det så? Freppa är osäker på om det var kontakt även om det var hans första tanke, andra vittnen säger att det inte var det.

RRacer skrev:
Team Radical Riders var som de sportsmän de är, kvar på området tills målflagg föll. Dessvärre hade vi inte möjlighet att passera under den själva, då omständigheter utanför vår kontroll (small lapse in the space-time continoum) tvingade oss av banan.
Tamejfan den bästa ursäkt jag hört någonsin. Och så svår att argumentera emot sen :hihi

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Peno skrev:
Team Evil hade en hård dag med posörlackad gixxer. Tyckte riktigt synd om den piloten som blev torpederad mitt framför ögonen på oss.

Om du såg det får du gärna återge det. Själv upplevde jag det som att bakdäcket hoppade till (läs: Någon trycker på hojen) och vips så simmade jag på marken. Och efter kom en hoj som inte var min snurrandes efter. Min flickvän såg det hela och tyckte inte det såg ut som om jag blev påkörd, men snälla - ge mig något så jag kan hävda att jag inte gjorde bort mig själv! ;)

Några bilder förresten på 74 med en förare med svart/gult skinnställ och en blå hjälm? Eftersom jag var så snabb (läs: Oerhört långsam) så fastnade jag visst inte på några bilder.

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
ZX6R
Freppa skrev:
2161395 Om du såg det får du gärna återge det. Själv upplevde jag det som att bakdäcket hoppade till (läs: Någon trycker på hojen) och vips så simmade jag på marken. Och efter kom en hoj som inte var min snurrandes efter. Min flickvän såg det hela och tyckte inte det såg ut som om jag blev påkörd, men snälla - ge mig något så jag kan hävda att jag inte gjorde bort mig själv! ;)

Några bilder förresten på 74 med en förare med svart/gult skinnställ och en blå hjälm? Eftersom jag var så snabb (läs: Oerhört långsam) så fastnade jag visst inte på några bilder.
Allt går ju väldigt fort i sådana situationer, så det är svårt att återge något med säkerhet. Jag satt med blicken vänd rakt mot stället där det hände, så jag såg inte själva upprinnelsen. Den uppfattningen jag fick var dock att du och den andra cykeln (la inte märke till vem det var) gick in samtidigt i kurvan, och att det blev trångt. Fick för mig att du blev tvingad att välja mellan att stå på hejdarna eller smälla. Jag har ingen vana att bedöma denna typ av händelse, men jag uppfattade absolut inga ojusteheter. Bara pjår racingincidens.

Värre såg det ut när den snygga trajjan (675:a) och någon annan krokade ihop på slutet av rakan före kurvan, men som tur var höll sig båda ekipagen på hjulen.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Toksnygga bilder Berra! :Bugar

Man blir mer o mer sugen på ERF!
Är det Bingo som kör stjärnhojen?
Kan Strider inte knäskrapa? (jag är alltså inte ensam om det..?)
:)

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Hur gick det för Trajan?
Jag måste erkänna, fast jag skäms, att den är läcker och ger lite ha-begär... :gnissla

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
leffe75 skrev:
2161057 Kanske det finns bilder på #39 med??

//Leffe

Nej, tyvärr.

Simpa skrev:
2161370 Några bilder med team 34?

49.jpg

Freppa skrev:
2161395

50.jpg

Mogge70 skrev:
2161833 Några fler bilder på oss, RapidoRacing #99?

48.jpg

51.jpg

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bikerbitch skrev:
Är det Bingo som kör stjärnhojen?
Jepp, så klart! Vem skulle det annars vara :va

Det var jag, Martin och Json. Jag som lackat den och Mattias som gjort stjärndekalerna (de små, den stora är lackad). Tyvärr inga bilder på den från ERF:et.

@ Berra: om allt annat går fel kan du alltid försörja dig som fotograf :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...