Bilder från örebroracet

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Håhåjaja, så mycket bilder på en massa hojar, men inte en enda på den hjältemodiga och hårt arbetande sjukvårdsstyrkan. Världen är orättvis.... :(

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Okej, jag lovar att plåta er nästa gång. Ni hade tur denna gången för ni behövde väl inte jobba sådär stenhårt under racen vad jag såg? eller?

- Johan

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
mr_rockster skrev:
2165225 Okej, jag lovar att plåta er nästa gång. Ni hade tur denna gången för ni behövde väl inte jobba sådär stenhårt under racen vad jag såg? eller?

- Johan

Vafan?
Vi som slet som skållade illrar i sex timmar, utan lön? :4skrika

Nää, skämt åsido, det var helt lugnt. Verkar som om motardister är lugna och sansade typer. :D :va

När ni kör omkull så gör ni ju oftast det i gruspartiet, inte på rakorna, så antalet allvarligare skador verkar ju vara betydligt mindre än tex på Åsen.

Men det var kul att se er köra. Hade det inte blåst så jäkla kallt hade allt varit perfekt. :tummenupp

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Den vart lite halvbögig ;) och rätt kall, då hade jag ändå bombertröja och min jsfoto.com väst på mig under...

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
mr_rockster skrev:
2167113 Den vart lite halvbögig ;) och rätt kall, då hade jag ändå bombertröja och min jsfoto.com väst på mig under...

Tror att det är Supermoto som insisterat på färgvalet. Han tyckte visst rosa kändes motard på något sätt.... :rofl :lol :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kjelle skrev:
2167134 Tror att det är Supermoto som insisterat på färgvalet. Han tyckte visst rosa kändes motard på något sätt.... :rofl :lol :D

ja med tanke på alla kramar han snodde åt sig på prisutdelningen så kan man fan undra :hihi :hihi :hihi

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Kjelle skrev:
2167096 Vafan?
Vi som slet som skållade illrar i sex timmar, utan lön? :4skrika

Nää, skämt åsido, det var helt lugnt. Verkar som om motardister är lugna och sansade typer. :D :va

När ni kör omkull så gör ni ju oftast det i gruspartiet, inte på rakorna, så antalet allvarligare skador verkar ju vara betydligt mindre än tex på Åsen.

Men det var kul att se er köra. Hade det inte blåst så jäkla kallt hade allt varit perfekt. :tummenupp

Vi kan nog tacka (med hjälp av en smutta tur?) mitt nackskydd för att ni slapp pyssla ihop min nacke efter startkraschen i 450-klassen.

Stort tack till er & alla andra funkisar för att ni hjälpte till & gjorde detta rejsen genomförbart!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Jaa, det vart en rejäl krash där. Många förare som letade efter rätt cykel... . Tur det gick bra för (alla?) er iaf ...

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
TERMINATOR skrev:
2167231 ja med tanke på alla kramar han snodde åt sig på prisutdelningen så kan man fan undra :hihi :hihi :hihi

Du Johan ska också ha lite extra credit för musiken. Sällan man hört så bra bakgrundsmusik. :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
2167231 ja med tanke på alla kramar han snodde åt sig på prisutdelningen så kan man fan undra :hihi :hihi :hihi
Vanuråfanmenar'u :4skrika

"Killar i läder funkar i alla väder" :3freak

Vissa ville kramas mer än andra :va
Fast jag har inte sett några bilder på det ännu. Finns det inte på bild har det aldrig hänt. Och finns det på bild är det troligen fotoschåppat :fakta :lol

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
2167695 Vanuråfanmenar'u :4skrika

"Killar i läder funkar i alla väder" :3freak

Vissa ville kramas mer än andra :va
Fast jag har inte sett några bilder på det ännu. Finns det inte på bild har det aldrig hänt. Och finns det på bild är det troligen fotoschåppat :fakta :lol

:tummenupp :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...