mr_rockster skrev:2165225Okej, jag lovar att plåta er nästa gång. Ni hade tur denna gången för ni behövde väl inte jobba sådär stenhårt under racen vad jag såg? eller?
- Johan
mr_rockster skrev:2167100Ja, den där jävla blåsten var för jävlig!
mr_rockster skrev:2167113Den vart lite halvbögig och rätt kall, då hade jag ändå bombertröja och min jsfoto.com väst på mig under...
Kjelle skrev:2167134Tror att det är Supermoto som insisterat på färgvalet. Han tyckte visst rosa kändes motard på något sätt....
Kjelle skrev:2167096Vafan?
Vi som slet som skållade illrar i sex timmar, utan lön?
Nää, skämt åsido, det var helt lugnt. Verkar som om motardister är lugna och sansade typer.
När ni kör omkull så gör ni ju oftast det i gruspartiet, inte på rakorna, så antalet allvarligare skador verkar ju vara betydligt mindre än tex på Åsen.
Men det var kul att se er köra. Hade det inte blåst så jäkla kallt hade allt varit perfekt.
TERMINATOR skrev:2167231ja med tanke på alla kramar han snodde åt sig på prisutdelningen så kan man fan undra
Vanuråfanmenar'uTERMINATOR skrev:2167231ja med tanke på alla kramar han snodde åt sig på prisutdelningen så kan man fan undra
Supermoto skrev:2167695Vanuråfanmenar'u
"Killar i läder funkar i alla väder"
Vissa ville kramas mer än andra
Fast jag har inte sett några bilder på det ännu. Finns det inte på bild har det aldrig hänt. Och finns det på bild är det troligen fotoschåppat
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|