Bilder från A-torp. 3-4/7

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Bingo skrev:
Alltså, det alla väntar på är fler bilder på den otroligt stilige mannen på den fantastiskt stiliga Tok-Viragon.

SItter du och väntar? Du skulle ha hojtat tidigare.

Bingo med depåns snabbaste Virago750sp:

Bifogat

• IMG07577 (Small).jpg
    IMG07577 (Small).jpg
    41.3 KB · Visningar: 94

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Lawson skrev:
Det är bra kvalitet på biderna vad typ av kamra använder du?

Dom här bilderna är plåtade med en digital systemkamera. En Sigma SD9 med ett 70-200/2,8 objektiv. På vissa av bilderna har jag även använt en 1,4x converter.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mookie skrev:
SItter du och väntar? Du skulle ha hojtat tidigare.
Äh, vill inte verka narcissistisk :rodnar Tack för den fina bilden. :tummenupp

Vi väntar faktiskt på att du skall lägga ut smakprov på alla bilderna. Mina polare är mycket intresserade av bilder på sig själva. Vi fattade det som att du lägger ut alla bilderna på nätet. Kommer du att lägga ut allt eller måste man fråga efter specifika förare?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Bingo skrev:
Äh, vill inte verka narcissistisk :rodnar Tack för den fina bilden. :tummenupp

Vi väntar faktiskt på att du skall lägga ut smakprov på alla bilderna. Mina polare är mycket intresserade av bilder på sig själva. Vi fattade det som att du lägger ut alla bilderna på nätet. Kommer du att lägga ut allt eller måste man fråga efter specifika förare?

Det är lite för många bilder för att lägga upp någonstans, Ta detta på rätt sätt nu, det är inte riktigt så att det finns något allmänintresse i bilderna så det känns rätt värdelöst att lägga ut alla för allmän beskådning. Dom tenderar att se väldigt lika ut, det är mest bara färgen som skiljer hojarna åt annars så är det i princip samma bild men med olika hojar.
Självklart är det kul att se sig själv på rejsbild, det tycker jag med men det är kanske inte sådär jätteintressant att se 70 andra hojar som man inte har någon känslomässig koppling till.

Om någon vill se sig själv så är det bara att skriva i tråden, skicka ett pm eller mejl så ordnar jag det om jag kan.

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Blev det några bilder i regnet från torsdagen??

Vet att du använda vanlig kamera (ej digital) har du framkallat?

Vore isåfall kul att se.

/M

Mookie skrev:
Det är lite för många bilder för att lägga upp någonstans, Ta detta på rätt sätt nu, det är inte riktigt så att det finns något allmänintresse i bilderna så det känns rätt värdelöst att lägga ut alla för allmän beskådning. Dom tenderar att se väldigt lika ut, det är mest bara färgen som skiljer hojarna åt annars så är det i princip samma bild men med olika hojar.
Självklart är det kul att se sig själv på rejsbild, det tycker jag med men det är kanske inte sådär jätteintressant att se 70 andra hojar som man inte har någon känslomässig koppling till.

Om någon vill se sig själv så är det bara att skriva i tråden, skicka ett pm eller mejl så ordnar jag det om jag kan.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Mike the bike skrev:
Blev det några bilder i regnet från torsdagen??

Vet att du använda vanlig kamera (ej digital) har du framkallat?

Vore isåfall kul att se.

/M

Nää, jag har inte kommit så långt än.

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Kan du skrammla fram en bild på mig å min hoj en Svart ZX9R -98, röd-grå-svart Dainese ställ, så skulle jag bli väldans glad.
Gött att du fick till ditt efterlängtade knäskrap :tummenupp

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Viffer skrev:
Kan du skrammla fram en bild på mig å min hoj en Svart ZX9R -98, röd-grå-svart Dainese ställ, så skulle jag bli väldans glad.
Gött att du fick till ditt efterlängtade knäskrap :tummenupp

Vilken dag körde du? Jag har gått igenom bilderna men kan inte hitta någon svart Zx9 så du finns nog tyvärr ej med. :(

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Till Bingo på begäran.

Bifogat

• IMG07618 (Small).jpg
    IMG07618 (Small).jpg
    55.9 KB · Visningar: 98

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mookie skrev:
Till Bingo på begäran.
Tack så mycket men det är fel gubbe :)

Är inte det där GunnarR1 :va Och om inte, vem är det då? Snabb och trevlig lirare är det i vart fall.

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Mookie skrev:

Såklart undrar jag då om du fick fler bilder på mig med supermotarden?
Sen tycker jag visst att det finns ett allmänintresse (för de som var på körningen förstås) för alla rejsbilderna. Jag kollar iaf på fler än mig själv i kollagen. Du gör förstås som du vill men jag röstar för att du lägger ut alla bilderna i smålåg upplösning! :tummenupp Ingen som inte bryr sig lär ju gå in på sidan...

gunnaR1

skrapar bl a plånbok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -02, snart med ännu mer av det mesta
jopp,det är juh jag juh!!!
kul! tack mookie!
snabb och trevlig, man tackar!! men det beror nog mest på sällskapet.

Bingo skrev:

Är inte det där GunnarR1 :va Och om inte, vem är det då? Snabb och trevlig lirare är det i vart fall.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Bingo skrev:

Då vet jag nog inte riktigt vem det var du menade.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
henq skrev:
Såklart undrar jag då om du fick fler bilder på mig med supermotarden?
Sen tycker jag visst att det finns ett allmänintresse (för de som var på körningen förstås) för alla rejsbilderna. Jag kollar iaf på fler än mig själv i kollagen. Du gör förstås som du vill men jag röstar för att du lägger ut alla bilderna i smålåg upplösning! :tummenupp Ingen som inte bryr sig lär ju gå in på sidan...

Tyvärr så har jag ingen mer bild på dig.

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
tjenare!
fick du nån bild på den där retrotrajjan?
tror inte den körde ngt varv. stog å såg snygg ut i depån bara.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
TRX-joCCe skrev:
tjenare!
fick du nån bild på den där retrotrajjan?
tror inte den körde ngt varv. stog å såg snygg ut i depån bara.

Konstigt nog inte, jag måste ha varit så bländad av hojen att jag helt glömde att plåta. Killen som hade den körde någon sorts plasträzer på banan istället.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Han rockade med retrotrajan den va flång ny o kördes in på a-torp
han körde tom när det regnade

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kan du inte lägga upp en bild på en gulsvart blade 954:a, kille med röd hjälm????

Tack på förhand

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
kan du inte lägga upp en bild på en gulsvart blade 954:a, kille med röd hjälm????

Tack på förhand

Är det denna du menar?

Bifogat

• IMG07621 (Small).jpg
    IMG07621 (Small).jpg
    48.3 KB · Visningar: 57
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE