Bilder från bandagen på knutstorp 090515

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Hmmm wheelie bild på Robz, trodde det var strängt förbjudet med wheelies? :va:va ajabaja Robz :hihi:rofl

RSV-Mike

jumjum
Gick med
3 Jan 2006
Hoj
Aprilia TV4R -11 APRC
Fina bilder:tummenupp
Har du fler på den röda aprilian med uppfälda backspeglar,Bild nr 4 på översta raden,hade varit roligt att se.

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Fina bilder:tummenupp
Har du fler på den röda aprilian med uppfälda backspeglar,Bild nr 4 på översta raden,hade varit roligt att se.

Den som ligger ute är den enda jag har på dig, men den är ju fin. ;)

Robz

Guest
Vad in i glödheta!!! Karl, du utnyttjar ju min narcissim, fullt medvetet förmodligen - ofint!! :mad:
2 bilder sålda! :tummenupp

I övrigt... jaaa vad finns att säga, alla är köpbara!
Som du vet vill jag gärna ha Triggerhappy-bilden - kan du inte lägga upp som bonus för alla att se?
Säkert bästa bilden alla kategorier!
KEEP IT UP! :tummenupp

Hmmm wheelie bild på Robz, trodde det var strängt förbjudet med wheelies? :va:va ajabaja Robz :hihi:rofl
Jösses... snacka om att bli tagen med byxan nere!
Mitt enda försvar är att denne herre:
http://www.bitsize.se/event-galleries/20090515_BHorbergs_Knutstorp/KL_20090515_588_bitsize.jpg
TVINGADE oss stackars steg 4 Instruktörer (6st den 14/4 i år) att lära sig "snabb utgång på rakan"... "Om ni inte kommer ut på bakan, gasar ni för dåligt"... ! Det är alltså Per "Gsson" Gustavsson, Mr BRH som tvingat mig till det :)Han är faan inte klok, med 1.01.1!!!:Bugar
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=EeEQ56vA2nc&fmt=18

Last edited:

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Vad in i glödheta!!! Karl, du utnyttjar ju min narcissim, fullt medvetet förmodligen - ofint!! :mad:
2 bilder sålda! :tummenupp

I övrigt... jaaa vad finns att säga, alla är köpbara!
Som du vet vill jag gärna ha Triggerhappy-bilden - kan du inte lägga upp som bonus för alla att se?
Säkert bästa bilden alla kategorier!
KEEP IT UP! :tummenupp

Där är många fler på dig Robz, så egentligen är jag ju snäll som bara lägger upp två ;)

Ska titta efter triggerhappy-bilden minsann, så om jag kan lägga upp den bland mina portfoliobilder.

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
hehehe okej du är väl förlåten då ;) kan tänka mig att det kan vara svårt att hålla nere hojen när man kör 50+ ut på rakan och ska satsa på en super tid ;)

Men lite komiskt är det ändå :hihi:hihi

Jösses... snacka om att bli tagen med byxan nere!
Mitt enda försvar är att denne herre:
http://www.bitsize.se/event-galleries/20090515_BHorbergs_Knutstorp/KL_20090515_588_bitsize.jpg
TVINGADE oss stackars steg 4 Instruktörer (6st den 14/4 i år) att lära sig "snabb utgång på rakan"... "Om ni inte kommer ut på bakan, gasar ni för dåligt"... ! Det är alltså Per "Gsson" Gustavsson, Mr BRH som tvingat mig till det :)Han är faan inte klok, med 1.01.1!!!:Bugar
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=EeEQ56vA2nc&fmt=18

Robz

Guest
hehehe okej du är väl förlåten då ;) kan tänka mig att det kan vara svårt att hålla nere hojen när man kör 50+ ut på rakan och ska satsa på en super tid ;) ...

Lite OT nu, men det där är högst scary ut på rakan!
Man går från fullt nedlägg vänster i ca 100km/h och skall ut på rakan i högersväng, över en knuda och när skiten lyfter i ca 120-130 vill det till att man siktat rätt och har tillräckligt med fart "över" för att hamna rätt i högersväng (allt med framänden i luften). Sedan wobblar det till endast liite vid nedsättningen om man har siktat rätt, annars mycket :gnissla

EDIT:
4.30 in här ser du hur det är on board...

[YOUTUBE-ID]g8p1_oJcQS8[/YOUTUBE-ID]

:backontop

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...