visst kan en BMW R1100S användas på bana!
Penguin skrev:
Simba, du kan väl haka på och åka bana även om du inte har en RR-maskin för tillfället! Det var hojar av alla de slag med och körde. Den galne dansken var förresten med på Gelleråsen och åkte när jag och Sphyrna var där i slutet av maj. De stackars kronorna till själva åkningen borde du väl kunna övertala hemmachefen att det är värt. Påpeka att det gör dig till en bättre och säkrare förare.
Penguin, visst har du rätt, jag kan mycket väl använda min R1100S på bana, det har visat sig på rörken, och extra roligt är när man kan köra om rettor! På rakorna blir jag frånkörd men så länge det svänger hänger jag lätt med. Visst är ekonomin skral när man har två blöjbarn och en fruga som är föräldraledig men det är inte största hindret. Vår mesta och bästa barnvakt har dragit till sommarstugan för sommaren 140 mil norrut så problemet är snarare att det är svårt att komma loss en hel dag utan att vår Emma 2 år har någon att vara hos som avlastning. Tobias är nu bara 4 veckor gammal och kan ej lämnas bort. Jag får njuta av de tillfällen jag kan komma loss några timmar detta år, men det blir ju bättre med tiden så om inte tidigare så nästa år!!! Då skall det bli banåka av!