andersbrink
hasenfrasen
Vafalls! Klart ni ska komma till Tierps-trakten å GR2-dagen i morrn Lördag i 10.45 tiden. Ring 070-5783806 så lotsar jag er till rätt ställe om ni inte har varit där tidigare. Det är ju ba 10 mil!
andersbrink skrev:Vafalls! Klart ni ska komma till Tierps-trakten å GR2-dagen i morrn Lördag i 10.45 tiden. Ring 070-5783806 så lotsar jag er till rätt ställe om ni inte har varit där tidigare. Det är ju ba 10 mil!
Joker skrev:Har någon, någon film på 12'orna som tävlade????????????????
andersbrink skrev:Hade du besökt Tierp igår kväll hade du fått sett dom båda åka (t.o.m. 3 st!) på pisk av en unken sur gammal Bandit.
Kommer du till Tierp i morrn kanske du får chansen igen att filma fler ZX12'or som åker på stryk. He he...
Påhlgren skrev:har anders några bilder får falun kanske???????
jonas47 skrev:ok! sägtill när det blir. Vi drar till Flygrakan i borlänge imorgon i vilket fall, Skulle va kul om fler kom även BIRE o grabbarna.
Ylle skrev:Stackars jonas. Han kom hem från sjukan igår, Det sket sig med körningen på flygrakan (hoppas du blir ok snabbt). Vem ska nu vara stjärna i filmen? Vi måste tänka om nu och hitta på nåt redigt idioti. Jag har lastat hojen på släpkäran och det blir filmning imorgon lördag 13/9 nånstans pma eller ring 070-4243443. Bire för fan häng med..
Ylle skrev:300!! på rollerblades . Njaäe vet inte om jag vill vara i närheten av det försöket. Du dom där pillren är nog inte så bra att överdosera höredu . Själv så blev det bara lite tok körning dena helgen (för mycket pilsner). Och så fick jag farbror polisen efter mig i bjurs igår. Fick åka och gömma mig i ett garage.. Men det var bara skoj, det stog folk och hejade på vid korsvägen.
Nu är det VM i garage börn som händer i veckan..Tänker börna ett däck / dag.
Totto skrev:Vi ska till rättviks gocartbana på söndag
och smiska lite, då kan du ju följa med Bire
och bända lite 1100..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|