Bilder från Falun 30/8 Street race.

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Vafalls! Klart ni ska komma till Tierps-trakten å GR2-dagen i morrn Lördag i 10.45 tiden. Ring 070-5783806 så lotsar jag er till rätt ställe om ni inte har varit där tidigare. Det är ju ba 10 mil!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
andersbrink skrev:
Vafalls! Klart ni ska komma till Tierps-trakten å GR2-dagen i morrn Lördag i 10.45 tiden. Ring 070-5783806 så lotsar jag er till rätt ställe om ni inte har varit där tidigare. Det är ju ba 10 mil!

10 mil på husaberg och honda 450 är väldigt långt.
Men inget är omöjligt:)

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Har någon, någon film på 12'orna som tävlade????????????????

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Joker skrev:
Har någon, någon film på 12'orna som tävlade????????????????

Hade du besökt Tierp igår kväll hade du fått sett dom båda åka (t.o.m. 3 st!) på pisk av en unken sur gammal Bandit. :D

Kommer du till Tierp i morrn kanske du får chansen igen att filma fler ZX12'or som åker på stryk. He he... :cool:

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
andersbrink skrev:
Hade du besökt Tierp igår kväll hade du fått sett dom båda åka (t.o.m. 3 st!) på pisk av en unken sur gammal Bandit. :D

Kommer du till Tierp i morrn kanske du får chansen igen att filma fler ZX12'or som åker på stryk. He he... :cool:

har anders några bilder får falun kanske???????

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Påhlgren skrev:
har anders några bilder får falun kanske???????

Tyvärr inte. Var (som vanligt) fullt upptagen med att röka (2 paket), käka, dricka kaffe och psyka Bjurström. Ehe...

Däremot skulle jag vilja åka till Rockingham Dragway nu i September eller i November på antingen Fish's Custom eller Lee's Fall race.

http://www.rockinghamdragway.com/flyers/sept_27-28_2003/
http://www.rockinghamdragway.com/schedule/
Där finns det himla många fina hojar att fota.

Har många fina minnen därifrån. Bäst var nog det här när jag vann Pro Bike (64 stege) efter himla mycket strul: http://www.dragbike.com/news/03-01/032301b.htm

Bire

Leverstuvning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -1992 , Suzuki GSXR 600 -2001
jonas47 skrev:
ok! sägtill när det blir. Vi drar till Flygrakan i borlänge imorgon i vilket fall, Skulle va kul om fler kom även BIRE o grabbarna.

Är ju förkyld som ett monster så jag velar fram & tillbaka om jag ska åka hoj alls i dag.. Men har flång nya däck på nu så det drar lite i spöatarmen!! :D Vilken tid drar ni då??

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Stackars jonas. Han kom hem från sjukan igår, Det sket sig med körningen på flygrakan (hoppas du blir ok snabbt). Vem ska nu vara stjärna i filmen? Vi måste tänka om nu och hitta på nåt redigt idioti. Jag har lastat hojen på släpkäran och det blir filmning imorgon lördag 13/9 nånstans pma eller ring 070-4243443. Bire för fan häng med..

Bire

Leverstuvning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men för helvete.. Sitter på jobbet & byter ut en av datorerna nu ju!!!! Du måste ha bättre framförhållning.. :(

KOmmer inte loss alls i dag, styr ihop nått i morgon söndag istället veta!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ylle skrev:
Stackars jonas. Han kom hem från sjukan igår, Det sket sig med körningen på flygrakan (hoppas du blir ok snabbt). Vem ska nu vara stjärna i filmen? Vi måste tänka om nu och hitta på nåt redigt idioti. Jag har lastat hojen på släpkäran och det blir filmning imorgon lördag 13/9 nånstans pma eller ring 070-4243443. Bire för fan häng med..

Hojen ska in på lagning på måndag!! Fast man vet ju hur lång tid det tar för dom att få fram grejer:(
Fan jag som är så jävla kör kåt hmmm får ju inte köra ändå.
Går ju på mycket starka piller just nu.... NU vet jag!! Vi kan knäcka 300 gränsen men rollerblades

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
300!! på rollerblades :crash. Njaäe vet inte om jag vill vara i närheten av det försöket. Du dom där pillren är nog inte så bra att överdosera höredu :fakta . Själv så blev det bara lite tok körning dena helgen (för mycket pilsner). Och så fick jag farbror polisen efter mig i bjurs igår. Fick åka och gömma mig i ett garage.. Men det var bara skoj, det stog folk och hejade på vid korsvägen.
Nu är det VM i garage börn som händer i veckan..Tänker börna ett däck / dag.

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ylle skrev:
300!! på rollerblades :crash. Njaäe vet inte om jag vill vara i närheten av det försöket. Du dom där pillren är nog inte så bra att överdosera höredu :fakta . Själv så blev det bara lite tok körning dena helgen (för mycket pilsner). Och så fick jag farbror polisen efter mig i bjurs igår. Fick åka och gömma mig i ett garage.. Men det var bara skoj, det stog folk och hejade på vid korsvägen.
Nu är det VM i garage börn som händer i veckan..Tänker börna ett däck / dag.

Blev det farsans garage igen?

Totto

Slö, slapp och likgiltig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa Fs650e -03
Vi ska till rättviks gocartbana på söndag
och smiska lite, då kan du ju följa med Bire
och bända lite 1100.. :tummenupp

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T

Bire

Leverstuvning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min 1100 på gocartbana = Ej lämpligt alls!!! :D
Totto: Häng med på mctur i helgen istället vetja, vi funderar på att åka en runda på 50 mil i hög fart!!! LOL

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln