U-A Loranga
Läskeblask
TomK skrev:Inte blir folk snabbare för att de tagit licens, för det krävs talang och så träning, träning och ja just det! träning!
Och inte för att jag har gått en kurs heller, utan att lösa licens.
TomK skrev:Inte blir folk snabbare för att de tagit licens, för det krävs talang och så träning, träning och ja just det! träning!
Affe_R1 skrev:Är det en merit att få mer poäng än dig i Lasergame
Penguin skrev:Nej, nuförtiden (på äldre dar) är det en merit att få mindre poäng än mig.
Penguin skrev:Man måste ju ständigt förse sina motståndare med nya utmaningar att bita i......ni tror väl ändå inte att jag fått så lite poäng om jag inte velat det?
Jag minns en tid då mina noll poäng var riktigt kul....men det är iallafall 6600 poäng bättrePenguin skrev:Nej, nuförtiden (på äldre dar) är det en merit att få mindre poäng än mig.
Kongo skrev:Som sagt... Yammaretta och Metropolis(han är faktiskt medlem fast han aldrig skriver eller har hoj, heter Johannes annars..) Fann varandra!
Metropolis skrev:>> Vad fan är det här som ni har fabricerat ihop? Det ser ju vem som helst att det där är ett simpelt montage!! Jag vill inte prata om det...
//Metropolis
Thundercat skrev:brukar heta så ja...
Metropolis skrev:Tydligen (fick jag höra av några efteråt, när jag sett bilden) så gav han sig på mig bara för att DU inte var där. Fråga mig inte vad han menade med det.
Thundercat skrev:Han menade att du var försvarslös när jag inte var där å kunde hjälpa dig... stora starka kissen...
Metropolis skrev:Aahh...det kanske var så det var. Inte helt ologiskt, i och för sig. *flin*
Jaja, en upphångling är ju aldrig fel!
Thundercat skrev:är det av en kille så är det fel...
Metropolis skrev:Nu ska vi se...humorn...nånstans här i virrvarret så försvann den...jamen DÄR var den!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|