Ullis
Ny medlem
JONQAS skrev:Wooohooooooo!
Jag e med på bild!
Var var???
Vore ju kul om alla som satt in bilder hade text med namn på personerna som posar.
JONQAS skrev:Wooohooooooo!
Jag e med på bild!
Ullis skrev:Var var???
Vore ju kul om alla som satt in bilder hade text med namn på personerna som posar.
Men tack för den du! Invandrare... Spank U!Skrutten skrev:Många göteborgare på bilderna men även en och annan "invandrare" både från norr och från söder.
Kan man ju göra. På dom man känner men det är nästan bättre att dom själv "anger" sig, inte alla vill ha sitt namn med vid bilderna. Man kanske inte är helt stolt över vad man gjort.Ullis skrev:Vore ju kul om alla som satt in bilder hade text med namn på personerna som posar.
Maverick_ou812 skrev:För övrigt är det jag som är med på nästan alla bilderna där Skrutten är med.
Mycke roligare med nicken till, att få ett namn till grimarsernaMaverick_ou812 skrev:Kan man ju göra. På dom man känner men det är nästan bättre att dom själv "anger" sig, inte alla vill ha sitt namn med vid bilderna. Man kanske inte är helt stolt över vad man gjort.
*S* av någon anledning så kunde jag redan på festen lista ut vem som var Långa FarbrornSkrutten skrev:Långa Farbron återfinns även han i vitt.
Ullis skrev:Mycke roligare med nicken till, att få ett namn till grimarserna
Tror alla tycker det.....ELLER HUR folket!!!??
Ullis skrev:Var var???
Bodoe skrev:Här har ni fler bilder:
1. Mark (förövrigt vinnaren av en sån där sketen minihoj som jag inte alls är det minsta avundsjuk över) bjöd på sprutor.
2. MrK inte tillräckligt full för att strippa, men kyssa killar gick bra. Våga böga!
3. MrK visar sin nyköpta t-shirt!
4. Skönt att se att man inte var ensam om att krypa omkring på dansgolvet
5. Utanför värmde brasan och öl
Ser ingen med kavaj?Mr Helmut skrev:jag var den enda som hade kavaj, så det är jag de
Den enda som hade gul t-shirt är jag. Men det vet du ju redan UllisUllis skrev:Var var???
MikkE skrev:Den enda som hade gul t-shirt är jag. Men det vet du ju redan Ullis
Ja.Ullis skrev:Japp, vi har ju träffats förr....SH festen i Örebro, eller var det något annat du tänkte på nu???
känner mej lite förvirrad & rädd
MikkE skrev:Ja.
fröken-dra-ner-mina-brallor-och-kallingar-inför-alla
Ullis skrev:*S* av någon anledning så kunde jag redan på festen lista ut vem som var Långa Farbrorn
Haha, det hade jag förträngt. (när jag var i Turkiet på sem, efter festen. Då fick jag ett mms hemifrån med en bild från "det där", som inte var med på SH. Det var lite mer..... "tydligt" där kan man sägaMikkE skrev:Ja.
fröken-dra-ner-mina-brallor-och-kallingar-inför-alla
Kan det ha varit längden troLånga farbron skrev:
Vad var det som avslöjade mig ?
Tro nu inget långis, det är längden på DIG hon talar om inte på DEN... :kockoUllis skrev:Kan det ha varit längden tro
Hmmmm... yrvaken kille till höger i bild.Ullis skrev:Ser ingen med kavaj?
Ullis skrev:Haha, det hade jag förträngt. (när jag var i Turkiet på sem, efter festen. Då fick jag ett mms hemifrån med en bild från "det där", som inte var med på SH. Det var lite mer..... "tydligt" där kan man säga
Kan det ha varit längden tro
Mmmmmm.... vi får mötas i hemlighet istället, utan att hela SH kan se det.Skrutten skrev:Vi måste sluta träffas sådär...
Maverick_ou812 skrev:Tro nu inget långis, det är längden på DIG hon talar om inte på DEN... :kocko
Hmmmm... yrvaken kille till höger i bild.
Maverick_ou812 skrev:Mmmmmm.... vi får mötas i hemlighet istället, utan att hela SH kan se det.
Vill inte ha Farbron med varje gång!!!
Hj, dt r jg sm r Lng Frbrrn?Långa farbron skrev:Jag har iaf lösryckta minnen av att jag presenterade mig,dock hade jag med säkerhet redan supit bort alla vokaler så.....
Då har jag bild på dig ju!!!Gottis skrev:Gottis va han den där snyggingen i baren
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|