Bilder från Gelleråsen 2008-09 13-15

cosworth82

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2007
Hoj
cbr 1000rr-07+sxv550-07+ktm450exc-09
kul att man kom me på några som sagt kallt blev de... på resan hem till dalslands skogarna slog förskylningen till med besked.... men va gör man inte för att få ha kul:)

Dr P

Ny medlem
Gick med
31 May 2008
Hoj
2001 Honda CBR600FS
Kul att bilderna uppskattas!
I original är dock bilderna bättre både vad gäller färgåtergivning och skärpa. Vill ni ha bilderna i full storlek kan jag skicka på DVD. Många frågade på Gelleråsen om de kunde köpa bilder. Vi tänkte inte ta betalt. Skicka bara frankerat och adresserat kuvert så skickar jag en DVD med alla bilderna. Ser du ruggigt cool ut på någon bild och ändå vill lämna ett bidrag går det bra att lägga en slant i kuvertet. PM:a mig för min adress!

Spread the word! Det vore synd om någon missade en läcker bild på sig själv!

/Dr P

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Hoj
R6 2009
Mycket bra bilder:tummenupp ! Bra med hojminnen inför den kommande anti-mc-årstiden (dvs om man vägrar isdubbar)!

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Stort tack till er som fotar, det är kanonkul att få se bilder efteråt! :tummenupp

Fråga; - är det stora jpg eller RAW-format orginal? Tänkte om det gick att maila en handfull bilder?
(Närmare bestämt 583-584 samt 633,634 och 639)

PP

Kul att bilderna uppskattas!
I original är dock bilderna bättre både vad gäller färgåtergivning och skärpa. Vill ni ha bilderna i full storlek kan jag skicka på DVD. Många frågade på Gelleråsen om de kunde köpa bilder. Vi tänkte inte ta betalt. Skicka bara frankerat och adresserat kuvert så skickar jag en DVD med alla bilderna. Ser du ruggigt cool ut på någon bild och ändå vill lämna ett bidrag går det bra att lägga en slant i kuvertet. PM:a mig för min adress!

Spread the word! Det vore synd om någon missade en läcker bild på sig själv!

/Dr P

Dr P

Ny medlem
Gick med
31 May 2008
Hoj
2001 Honda CBR600FS
Stort tack till er som fotar, det är kanonkul att få se bilder efteråt! :tummenupp

Fråga; - är det stora jpg eller RAW-format orginal? Tänkte om det gick att maila en handfull bilder?
(Närmare bestämt 583-584 samt 633,634 och 639)

PP

Bilderna är i jpeg 3-5 Mb/st. Lite meckigt att ta ut enskilda bilder och maila men jag har PM:at dig.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0