Bilder från Gelleråsen 29-31/7

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Blandade bilder från tävlingshelgen.
Någon som vet hur det gick för Johnny Westerlund som vurpade ut ur depåsvängen?

LÄNK: http://www.berra-racing.se/photo

Fyll gärna på mer fler bilder här om ni har!

/Berra

Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Det var kraschfest i R1000, men vem kan kritisera dom, det var BLÖTT.

bw-2005-4223.jpg

Är det detta man kallar produktplacering?

bw-2005-4243.jpg

bw-2005-4343.jpg

o.s.v.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Ja, det var sannerligen en jävla smäll. Vet nån nåt om rookie 600-föraren som åkte in i räcket under kval 1?

Edit: javisst, fan. jag heter Mattias.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Satan vilka bilder du fick JP (än en gång.. ;) )

Gillade första. Grym!

Hoppas det gick bra för alla inblandade :näsblod

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Grabbarna grus..

Alexander "The Reptile" Lind
bw-2005-4094.jpg

Björn "Don Quixcocohote" Saete
bw-2005-5011.jpg

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
jP skrev:
Det var kraschfest i R1000, men vem kan kritisera dom, det var BLÖTT.

Shit vad Niklas hoj såg risig ut, var inte mycket som var helt på den.... Jag lider verkligen med honom. :(

Hoppas han hinner få ihop det till Våler.... :tummenupp

Last edited:

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
955i skrev:
Satan vilka bilder du fick JP (än en gång.. ;) )

Gillade första. Grym!

Hoppas det gick bra för alla inblandade :näsblod

Tackar! Jag hoppas och tror det, de var alla uppe på benen eller alla fyra igen innan ens hojen hunnit komma till ett stopp :)

#8 R1000

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
ingen
Det blev en riktig flygtur. Jag såg allt underifrån....
Om någon har eller vet nån som har fälgar, gaffelben, gaffelkronor, tank, bromsskivor fram till vettiga pengar så får ni gärna höra av er. Skicka ett meddelande så ringer jag upp.

Tack på förhand
/Niklas

Macke skrev:
Shit vad Niklas hoj såg risig ut, var inte mycket som var helt på den.... Jag lider verkligen med honom. :(

Hoppas han hinner få ihop det till Våler.... :tummenupp

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
#8 R1000 skrev:
Det blev en riktig flygtur. Jag såg allt underifrån....
Om någon har eller vet nån som har fälgar, gaffelben, gaffelkronor, tank, bromsskivor fram till vettiga pengar så får ni gärna höra av er. Skicka ett meddelande så ringer jag upp.

Tack på förhand
/Niklas

Ja, det var vådligt värre... Stod och kollade när du och hojen kom farande och skrek högt inne i huvudet på mig själv "inte träffa föraren, inte träffa föraren...".

Kunde inte hojen ha stannat kvar på banan och följt efter dig in på escapen istället... Det hade blivit både billigare för dig och enklare för oss att städa och lasta. Det är inte roligt att förvandla skamkärran till likbil. Hoppas att det går att rädda några organ iaf.

#8 R1000

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
ingen
Det var synd att den drog ut i grönsakslandet och började tumla men men. Det är bara att gilla läget. Det kunde vara värre, jag klarde mej bra iaf.
Om jag pantar burkar och riktar aluminium så mycket jag orkar så ska nog grisen grymta igen :hihi
På ett eller annat sätt så ska jag köra resten av säsongen. :tummenupp

Lime skrev:
Ja, det var vådligt värre... Stod och kollade när du och hojen kom farande och skrek högt inne i huvudet på mig själv "inte träffa föraren, inte träffa föraren...".

Kunde inte hojen ha stannat kvar på banan och följt efter dig in på escapen istället... Det hade blivit både billigare för dig och enklare för oss att städa och lasta. Det är inte roligt att förvandla skamkärran till likbil. Hoppas att det går att rädda några organ iaf.

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
#8 R1000 skrev:
Det var synd att den drog ut i grönsakslandet och började tumla men men. Det är bara att gilla läget. Det kunde vara värre, jag klarde mej bra iaf.
Om jag pantar burkar och riktar aluminium så mycket jag orkar så ska nog grisen grymta igen :hihi

Hoppas det går att fixa allt. Vill verkligen se dig på finalen. Skitkul att se dig köra för det ser så mjukt och enkelt ut när du inte spänner dig. Till skillnad från en del andra B600-förare så sätter inte du in järnspettet i arslet innan du ska ut och köra... inte ens i regn.

Guru-Anders

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
Yamaha R1 -04
#8 R1000 skrev:
Varför ska du alltid jaga mig. Bara för att jag klotade i veckan så måste du naturligtvis klota samma vecka din gamla slyna. :lol
Men jag var i alla fall rädd om cykeln till skillnad från vissa andra.
Cykeln började snurra runt som en protest mot att du klantade till det.
Hade det inte varit enklare och göra en förteckning på vad du inte behövde typ däcksventil, tändningslås eller liknande. :tomten
Härligt att höra att du är på ge igen.
PS.
Du pratar om Våler men jag tror jag kan fixa en gammal BMW 999 ?? från 1978 som jag gärna lånar ut till Knutstorp så vore väl f-n om jag inte ska kunna spöa dig trots du håller dig på hjulen. Jag tror det sista var ett skämt men det skulle vara skitroligt. :banana

Last edited:

#8 R1000

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
ingen
Tjena Gubb-tjyv :rofl

Nr 1: grattis till pallplatsen.
Du är min stora idol så jag följer varje steg du tar :tummenupp
Hit med BMW:n så ska vi åka... :arsele
Nerå, det blir nog väl svårt.
Cykeln gled bara på asfalten för att klantade till det. Men tyvärr gled den ut på gräset åxå och där började den hoppa omkring och leva rövare.
Vem sa du var gammal :confused:

Guru-Anders skrev:
Varför ska du alltid jaga mig. Bara för att jag klotade i veckan så måste du naturligtvis klota samma vecka din gamla slyna. :lol
Men jag var i alla fall rädd om cykeln till skillnad från vissa andra.
Cykeln började snurra runt som en protest mot att du klantade till det.
Hade det inte varit enklare och göra en förteckning på vad du inte behövde typ däcksventil, tändningslås eller liknande. :tomten
Härligt att höra att du är på ge igen.
PS.
Du pratar om Våler men jag tror jag kan fixa en gammal BMW 999 ?? från 1978 som jag gärna lånar ut till Knutstorp så vore väl f-n om jag inte ska kunna spöa dig trots du håller dig på hjulen. Jag tror det sista var ett skämt men det skulle vara skitroligt. :banana

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Lime skrev:
Hoppas det går att fixa allt. Vill verkligen se dig på finalen. Skitkul att se dig köra för det ser så mjukt och enkelt ut när du inte spänner dig. Till skillnad från en del andra B600-förare så sätter inte du in järnspettet i arslet innan du ska ut och köra... inte ens i regn.

??? :va

#76 ROOOOOKIE 600 (3:e plats KGA)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar