Nitrous
www.actionpics.se
Prillan
Man tackar man tackar!!Nitrous skrev:Här får du en fräschare version LiCro
Måste har drömt att jag var där för jag finns inte med på en enda bild *SNYFT*Nitrous skrev:559 st ytterligare bilder som lågupplösta finns på www.actionpics.se
Nitrous skrev:Penguin som dokumentar dagen tydligen
Nitrous skrev:här kommer Penguin som dokumentar dagen tydligen
Penguin skrev:Jajamensan! Jag filmade både från Rödluvan och Rosinante under dagen. När något av det kan tänkas komma upp på nätet är dock höljt i dunkel, eftersom det var Sphyrnas DV-kamera, och han är nog den mest upptagna människa jag känner.
Med på filmen finns bl a, exempel på hur man helst inte ska köra om i kvarnkurvan, Nitrous gnistrande knäpuckar, Kamikaze kiddens blårök och fotpinneskrap samt en lektion i hur man kör hoj på gräset i 150 km/h.
Nitrous skrev:Vill se Vill se Vill se Vill se
Posta hit DV bandet till Stockholms-förorten så ska jag flonga upp filmen direkt på studs efter lite redigering
/Nitrous
Sphyrna skrev:Jaja... håll i hatten. Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken (det trodde Pengu aldrig) så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....
Sphyrna skrev:Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....
Tomas skrev:Skulle det komma upp fler bilder någonstans. Har för mig att kinnekullefoto var där och fota. Har jag fått det om bakfoten eller? Vore schysst med ännu mer bilder!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|