Nitrous
www.actionpics.se
Prillan
Man tackar man tackar!!Nitrous skrev:Här får du en fräschare version LiCro
Måste har drömt att jag var där för jag finns inte med på en enda bild *SNYFT*Nitrous skrev:559 st ytterligare bilder som lågupplösta finns på www.actionpics.se
Nitrous skrev:Penguin som dokumentar dagen tydligen
Nitrous skrev:här kommer Penguin som dokumentar dagen tydligen
Penguin skrev:Jajamensan! Jag filmade både från Rödluvan och Rosinante under dagen. När något av det kan tänkas komma upp på nätet är dock höljt i dunkel, eftersom det var Sphyrnas DV-kamera, och han är nog den mest upptagna människa jag känner.
Med på filmen finns bl a, exempel på hur man helst inte ska köra om i kvarnkurvan, Nitrous gnistrande knäpuckar, Kamikaze kiddens blårök och fotpinneskrap samt en lektion i hur man kör hoj på gräset i 150 km/h.
Nitrous skrev:Vill se Vill se Vill se Vill se
Posta hit DV bandet till Stockholms-förorten så ska jag flonga upp filmen direkt på studs efter lite redigering
/Nitrous
Sphyrna skrev:Jaja... håll i hatten. Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken (det trodde Pengu aldrig) så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....
Sphyrna skrev:Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....
Tomas skrev:Skulle det komma upp fler bilder någonstans. Har för mig att kinnekullefoto var där och fota. Har jag fått det om bakfoten eller? Vore schysst med ännu mer bilder!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|