Bilder från Kinnekulle 26/9

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Prillan

prillan.jpg

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Nitrous skrev:
Penguin som dokumentar dagen tydligen :confused:

Jajamensan! Jag filmade både från Rödluvan och Rosinante under dagen. När något av det kan tänkas komma upp på nätet är dock höljt i dunkel, eftersom det var Sphyrnas DV-kamera, och han är nog den mest upptagna människa jag känner. :7peta

Med på filmen finns bl a, exempel på hur man helst inte ska köra om i kvarnkurvan, Nitrous gnistrande knäpuckar, Kamikaze kiddens blårök och fotpinneskrap samt en lektion i hur man kör hoj på gräset i 150 km/h.

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Nitrous skrev:
här kommer Penguin som dokumentar dagen tydligen :confused:

Nämen! Det är ju min kamera han har på tanken!!

En del skojigt material finns det på filmen, bl.a. lite (oväntad) offroadkörning :3freak och rykande fotpinneskrap :D

Inte för att jag har någon tid till någonting någongång. Men nåt ska det väl bli av det hela och upp på nätet kommer det då!

Edit: Det var värst vad pippin var snabb på att skriva samma sak då. Min kamera - min film - mitt upptagna liv! :fatta!

Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Penguin skrev:
Jajamensan! Jag filmade både från Rödluvan och Rosinante under dagen. När något av det kan tänkas komma upp på nätet är dock höljt i dunkel, eftersom det var Sphyrnas DV-kamera, och han är nog den mest upptagna människa jag känner. :7peta

Med på filmen finns bl a, exempel på hur man helst inte ska köra om i kvarnkurvan, Nitrous gnistrande knäpuckar, Kamikaze kiddens blårök och fotpinneskrap samt en lektion i hur man kör hoj på gräset i 150 km/h.

Vill se Vill se Vill se Vill se

Posta hit DV bandet till Stockholms-förorten så ska jag flonga upp filmen direkt på studs efter lite redigering :banana :banana

/Nitrous

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nitrous skrev:
Vill se Vill se Vill se Vill se
Posta hit DV bandet till Stockholms-förorten så ska jag flonga upp filmen direkt på studs efter lite redigering :banana :banana
/Nitrous

Jaja... håll i hatten. Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken (det trodde Pengu aldrig) så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Sphyrna skrev:
Jaja... håll i hatten. Jag har faktiskt börjat tanka in filmen i burken (det trodde Pengu aldrig) så det kanske inte dröjer så förfärligt länge faktiskt....

:tummenupp

Maol69: Har du nån länk till en bild på dig så ska jag snygga till en av våra bilder och lägga här?

/Nitrous

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ingen
Tom jag fastna på några bilder, det blir att fundera ett tag vilka bilder man ska ha högupplösta.
PS. Usch vad dåligt jag lutade DS.

Bifogat

• DSC_0418.jpg
    DSC_0418.jpg
    84.6 KB · Visningar: 58

Tomas

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -03
Skulle det komma upp fler bilder någonstans. Har för mig att kinnekullefoto var där och fota. Har jag fått det om bakfoten eller? Vore schysst med ännu mer bilder!

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fick beställda högupplösta bilder från actionpics för en liten stund sedan. Stort :tummenupp för dem. Kanonkvalitet!

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Tomas skrev:
Skulle det komma upp fler bilder någonstans. Har för mig att kinnekullefoto var där och fota. Har jag fått det om bakfoten eller? Vore schysst med ännu mer bilder!

Jonas på Kinnekulle Foto har lagt upp några bilder i den här tråden, http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=55085&page=10&pp=20
Jag skulle tro att Jonas lägger upp lite fler bilder på www.kinnekullering.nu så snart han har tid, han oxå ett vanligt jobb att sköta :tummenupp

Sen finns även bilder på www.actionpics.se

/Nitrous

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept