Instämmer!!metallgutten skrev:Aaaaaahhhhh - grymma bilder
Proffslack, sifferspons, ovurpad ram och vad gör han då, jo Jalle tjongade in den dyra nya hjälmen med posörvisir i släpets lem.Canoly skrev:..sedd framifrån.
Jalle
Troligen vill inte Martin berätta för delägaren Jalle vad som hände, kunde ha blivit jättedyrt i tunnelngrandmaster skrev:Wenhov var trött på sukkan o ville dra hem utan
ELLER *host* så var det något om en distraktion från en viss hjälmspons-posör som fick mista W att träffa orätt när släpet skulle hängas på bilen
grandmaster skrev:Wenhov var trött på sukkan o ville dra hem utan
ELLER *host* så var det något om en distraktion från en viss hjälmspons-posör som fick mista W att träffa orätt när släpet skulle hängas på bilen
Jalle skrev:Distraktion? Jag har väl inte dunkat hjälmen i Martins lem?
Jalle skrev:Distraktion? Jag har väl inte dunkat hjälmen i Martins lem?
GSXR1100R skrev:Jag ska sluta med rejsing, vill inte ha ont i min lem.
1. Varför hade dummer 18 akvarium i sin båt.
2. Varför rasslade Metallis koppling (dyrt)
3. Varför körde jag så sakta
1. För att jag hade för hög temp.GSXR1100R skrev:Jag ska sluta med rejsing, vill inte ha ont i min lem.
1. Varför hade dummer 18 akvarium i sin båt.
2. Varför rasslade Metallis koppling (dyrt)
3. Varför körde jag så sakta
abstruse skrev:På Gelleråsen ska jag ha fotograf med mig...
Canoly skrev:Gissa vad jag har hittat, kan det vara rätt man, abstruse
Med allt som Jalle har råkat ut för så kallar Jalle inte detta för en fadäs, möjligtvis en händelse, men mera troligt en icke-händelse, så oförarglig var den.GSXR1100R skrev:Troligen vill inte Martin berätta för delägaren Jalle vad som hände, kunde ha blivit jättedyrt i tunneln
Jalle skyller allt på lillgrabben sin, om draget inte godkännes av SPB så får sonenWenhov skrev:Med allt som Jalle har råkat ut för så kallar Jalle inte detta för en fadäs, möjligtvis en händelse, men mera troligt en icke-händelse, så oförarglig var den.
Det var inte alls mitt fel, utan det beror bara på att min fisförnäma anti-raggarbil med beige klädsel (urk!) som precis fått ett nytt och fint Volvo original drag påsatt, inte riktigt har accepterat vårt superbuskiga raggarsläp, utan försöker ideligen dumpa släpet när chans uppkommer (och det gjorde det igår). Dessutom gör besiktningsmännen vad dom kan för att hunsa det, men vårt släp tål mer än så och det kommer ni att få se mer av i framtiden!
BrInK skrev:Så bull!
jag fastna inte på ett ända foto.....
va kanske så sjukt snabb att dom inte han med
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|