Bilder från mässan

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tänk på blodtrycket Teo :näsblod

Jo men Jag är ju förbannad:mad:

drog båten från ön kl 07 i morse, mötte upp en polare och for dit HELT i onödan. Nåja, nu är man i sthlm igen så jag får väl bli fuller i morrn eller någe.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Tackar för infon:tummenupp
Funderade på att gå i morgon, nu skiter jag i det.

En svart R1 finns där och den var faktiskt sjukt tuff. sen fanns en svart/silver K9 men sen är det ingen större skillnad från i fjol om du inte vill se vmaxen.

Den hojen Jag beundrade mest var det där custombygget som har smala cyckeljul men med dubbar, ser ut som en oldschool speedway och det är någon här på forumet som byggt den. SJUKT grym hoj!

Bara så du inte missar något pga Mig.

Sandberg

Bättre sist än stoppad halvägs
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
125cc plasträser :)
Stellan hojjen e lika ful som tesi 3d xD kan det vara körglädje med en sånn styrning? ;P

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
jag åker upp imorgonbitti... men inte endast för o kika på mässan.. så verkar ju bra o ha andra ärenden än bara mässan..

mvh robban

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Skit mässa!!! Första gången jag var där å antagligen den sista. Fanns fan inte ett skit å se eller köpa.Visst lite nya hojar fanns det men fan inte mer än hos din lokala handlare. Å tillbehör å kläder var ju fan ett skämt. Innan jag gick till mässan funderade jag på vilka grejer jag skulle köpa men nee fan var inte sugen på nått när jag kom dit å såg det taskiga utbudet. Nee fan om jag ska kolla kläder å dylikt blir det Uppsala för mig i fortsättningen

Trevliga bilder :) åker dit antingen imorgon eller Lördag för en titt!
Var det någon av er som tänkte på om det fanns mkt tält med erbjudande gällande styling,kläder m.m ?

Glöm det fanns inte ett skit :mad:

Last edited:

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Här finns det ca 90 bilder men väldigt blandat.
http://tlphoto.zenfolio.com/p180196721/

Det här är mina sammanfattade(positiva) omdömmen:
Den blå-vit-svarta gixxern hade sjukt snygg lackning, ducce monstern såg härligt brutal ut och RC8:n är nog den kåphoj jag skulle kunna tänka mig köra utan skämmas.

Så tack gnutten, nu slapp man åka in :tummenupp

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Vi får hoppas att mässans arrangörer och utställare tar till sig av kritiken och gör slag i saken.

Personligen tycker jag att mässan blev knappt godkänd. Bor du i sthlm och kan ta dig till Älvsjö billigt är det en kul dagsutflykt. Men jag skulle inte rekommendera utomsocknes att plöja ner en massa pengar.

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
då va man tillbax från mässan :D med ettt leende på läpparna, efter 400 förbipasseringar o ytterliggare 200 så har man bestämt sig för att det blir en
r1, ska iväg till handlaren imorrn o beställa :D

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Katastrof om dom inte ens kan köra dit sina stora nyheter i alla färgena. Hade tänkt åka dit istort sett bara för att kolla in R1an då jag tänkt köpa en men inte beslutat mig för vilken färg.Tur ni skrev det så slipper man sitta 50 mil i bilen enkel resa o bli vansinnig när man kommer fram.

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Den hojen Jag beundrade mest var det där custombygget som har smala cyckeljul men med dubbar, ser ut som en oldschool speedway och det är någon här på forumet som byggt den. SJUKT grym hoj!

Återigen Stellan Egelands Hulster 8-valve. Vinnarhojen från hojbyggar-VM i staterna.

Både Hulster, Esox och Harrier på plats. Vansinnigt läckra alla tre!:tummenupp

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Vissa märken är inte ens där:confused:, saknade: Aprilia, Benelli & MV Agusta

zulee

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
...
Kan hålla med er andra, planerade en 6-timmars vistelse, lämnade efter knappt 2-timmar.

Positivt för mig, som är en fattig student blev BMW F800R. Inte lika ful som på bild, mycket skönare att sitta på (är 190cm lång) än StreetTriple (som var mitt andra alternativ) och billigare med inställningsbar fjädring. Det "Braigaste" av allt är att den som dyrast är 4900kr/hel/år att försäkra via if.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!