Bilder från min inflyttningsfest

Myri

länge leve dubbelmoralen!
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
CBR 600F3
Taz skrev:
Jag tycker de såg ut som söta snälla små flickebarn, såg nästan värmlänska ut allahopa.... :)

mycket möjligt, har själv aldrig varit i värmland...
Hmm... verkar som ett fint ställe dock!

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Taz skrev:
Jag tycker de såg ut som söta snälla små flickebarn, såg nästan värmlänska ut allahopa.... :)

Det heter VÄRMLÄNDSKA :fakta

Kvaliteten varierade friskt. Allt mellan klassiga bejbs till öststatsluder. Men det där med att dra upp och visa trosorna över byx-/kjolkanten, nej tack... :zpy Måste vara nåt värmlänDskt påfund :D

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Men Marcus!!!

Har jag inte sagt till dig att sluta att sitta framför nätet och drömma utan ta dig i kragen och gå ut och hitta en riktig tjej i stället. Det kommer växa mossa på dig snart!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
TuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttar

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Bikerbitch skrev:
TuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttarTuttar

Fan vad häftigt, det ser ut som den texten lutar lite. :p

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Goldwing_WannaB skrev:
Det heter VÄRMLÄNDSKA :fakta

Inte i Värmland :D

Fan... de postade inte bilderna på mig när jag hade efterfest med de av mig handplockade tjejerna på partyt.... jaja, antar att de fick slut på utrymme på servern :brynad

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Bikerbitch skrev:

UnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbart

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Men Marcus!!!

Har jag inte sagt till dig att sluta att sitta framför nätet och drömma utan ta dig i kragen och gå ut och hitta en riktig tjej i stället. Det kommer växa mossa på dig snart!

Marcus rör sig inte med sånt patrask som håller till på krogen, han föredrar att ta en buss till andra sidan ryska gränsen istället. :D :slicka

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Waiden skrev:
UnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbartUnderbart

jagtrordetärmysigareattklämmapåriktigatuttarointesilikon.
Men man har ju aldrig fått chansen, någon som ställer upp?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Va fanders, varför hoppar texten ner av sig själv när jag skriver? Man kan ju inte skriva hur långt ut i kanten som man vill....

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Va fanders, varför hoppar texten ner av sig själv när jag skriver? Man kan ju inte skriva hur långt ut i kanten som man vill....

Var allt många på de korten som INTE hade silicon... däremot hade de ju pushat upp brösten så de nästan tog i hakan... kan inte vara skönt, snyggt är det inte heller om de har små :p

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ghost- Jag ville klämma. Har du silikon?

mattiaz- Det är oftast när man har små bröst det är lättare att trycka upp dom till hakan..Jag har iallafall inte lyckats.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Vet hut grabben. Jannica stavas med C
Silikon på tub har vi hemma o tätar lister med. Så tack men nejtack. Jag vill klämma på en tjejs silkon för att se om det är så himla mysigt.

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Vet hut grabben. Jannica stavas med C
Silikon på tub har vi hemma o tätar lister med. Så tack men nejtack. Jag vill klämma på en tjejs silkon för att se om det är så himla mysigt.

Yeah yeah yeah :whip

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Klart det inte är samma sak! Inget slår ett par fasta äkta rattar!

Men det var inte många på dom bilderna som hade silikon, tyckte jag det såg ut som iaf.

Tuttar som tuttar, de är underbara helt enkelt. Vissa lite mer än andra...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...