JoS skrev:Här är en bild på Elis dotter. Hon har tydligen Pingvin som sin största idol Stackars flicka!
JoS skrev:Gasolmannen vräkte ner gammelGixxern som aldrig förr. Han var själv förvånad!
JoS skrev:Här är en bild på Elis dotter. Hon har tydligen Pingvin som sin största idol Stackars flicka!
F-n! Du har så rätt! Sorry, hjärnsläpp så här på kvällskvisten! Godnatt!Penguin skrev:Rättelse! Det där är Bear, och inte gasolmannen. (Hoppas jag verkligen)
SupraLemon skrev:Penguin såg du inte när jag hejjade på dej körde den vita lilla bilen som du mötte 2(?) gånger
Penguin skrev:När jag var på väg från Rörken såg jag dig i sista stund, men hann inte vifta!
När mötte jag dig första gången?
Tragiskt. En styrända kan vara riktigt hård ibland.Rigge skrev:Det där såg DYRT ut
Hur lyckas man ha hål på ramen?
Penguin skrev:Rättelse! Det där är Bear, och inte gasolmannen. (Hoppas jag verkligen)
JoS skrev:svJocke ser helt salig ut!
svJocke skrev:H.mmm. När Lasse tar av sig kläderna då börjar man vibrera eller var det för att jag precis skulle
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari