Snygga bilder! Klara, rena färger... Hoppas du jobbar nattskift nu då? Så man får se mera innan man däckar i soffan.
Själv fick jag några mörkerbilder från allra sista passet... Hade däremot en riktigt rolig kväll med körning för egen del!
bra mörkt sista passen....
Om ni följer denna länken kommer ni hitta ett 100 tal bilder som i alla fall vart hyfsade från gårdagens fotografering.
http://www.bildlager.se/album/rorken20090810/
Alla kommentarer och synpunkter tas tacksamt emot, är du med på bild och inte vill vara det säg till så tar jag bort dig. Hittar ni bilder på er själva får ni använda bilden på privata hemsidor och bloggar, så länge ni anger mig som fotograf och länkar till www.evenemangsfoto.com.
/ Johan
Om ni följer denna länken kommer ni hitta ett 100 tal bilder som i alla fall vart hyfsade från gårdagens fotografering.
http://www.bildlager.se/album/rorken20090810/
Alla kommentarer och synpunkter tas tacksamt emot, är du med på bild och inte vill vara det säg till så tar jag bort dig. Hittar ni bilder på er själva får ni använda bilden på privata hemsidor och bloggar, så länge ni anger mig som fotograf och länkar till www.evenemangsfoto.com.
/ Johan
Tack!
Blev det inga fler bilder på en grön VFR?
Men du såg den sista bilden (107) som jag tycker ser ut att vara på dig ?
/T
Japp, den enda jag hittade. Därav frågan. Mycket vill ha mera.
Kanske kommer? Var ju fler än bara 1 fotograf ute på banan
Var en hel drös av dom efter S-kombinationen större delen av kvällen!
Men bara en som hunnit/orkat lägga ut dom?
Vet att det är ett j-a jobb att kolla igenom alla foton och lägga ut dom på nätet och sen alla som vill ha sig själva i orginal-upplösning
Bara att hoppas det dyker upp fler foton från de andra också...
Snygga bilder, en liten fråga? Hur var det med plats? var det megakö redan vid typ 16:20?
Lite konstigt att en SMC - instruktör kör med öppen hjälm när SMC starkt rekommenderar kursdeltagarna att använda integral hjälm på bana.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|