Ja.. vad gör man inte för lite uppmärksamhet...Penguin skrev:2. Sb lockade till sig funktionärerna
Ja.. vad gör man inte för lite uppmärksamhet...Penguin skrev:2. Sb lockade till sig funktionärerna
Sb skrev:Ja.. vad gör man inte för lite uppmärksamhet...
Penguin skrev:1. Gurra tränar rejsstarter på depårakan
2. Sb lockade till sig funktionärerna
3. Taz
4. Är det verkligen en människa som sitter på den här hojen?
5. Gula trajjor kan tydligen svänga (n´lasse )
6. Någon på en TL-R
Olzki skrev:Hade du några fler bilder på en blågul hojåkare från Rörken i måndags Penguin? Jagar fortfarande den där klockrena skrivbordsbilden
Kan man skylla på att man är blond?? (brukar aldrig behöva göra det annars men nu känns det som att det är läge för det)TomK skrev:Vad har du hittat på nu då ? Har du trillat omkull ?
Sb skrev:Det var länge sedan man såg till dig. Var har du hållit hus? Är det bara som gäller nuförtiden??
Oh man! Här går det undan vill jag säga!TomK skrev:Det blir nog både utflyttnings- och inflyttningsfest vart det lider
TomK skrev:Ja, jag vistas mycket ute i Östhammar hos fästmön numera och pysslar med att bygga garage, badrum och gräva avlopp (och så lite hojåkning ibland). Men igår gjorde jag stan - och det hörde nog halva befolkningen om vi så säger Motarden går ruggigt bra nu och låter därefter....
Det blir nog både utflyttnings- och inflyttningsfest vart det lider
Tackar!!!Penguin skrev:Jag tog inte så många bilder i orange grupp, och alla blev som synes tyvärr inte så bra, men håll till godo. Edit, hittade en bild till.
M:et skrev:Va fasen, ska vår evige ungkarl gå och stadga sig!!!
I det här tempot så antar jag att vi kan förvänta oss att hojarna är sålda till hösten och ungen dyker i vårkanten
Skämt å sido, grattis så mycket grabben. Vart ska du flytta någonstans?
(eller borde jag ha fattat att du flyttar till Östhammar )
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |