Moi??Macho Woman skrev:Han ser ju rent ondskefull ut under hjälmen.
Gulsnabbtrajja skrev:
Gulsnabbtrajja skrev:
Gulsnabbtrajja skrev:Ahhh vad mycket jag var med Jag instämmer i den allmäna hyllningskören, måste vara skönt att ha nåt att falla tillbaks på när RR-karriären är över
Jag som trodde att inget hade plåtats under det racet...
B.t.w. Hur får du till ett så smutt fotoalbum? Nåt bra program eller?
Gulsnabbtrajja skrev:Ahhh vad mycket jag var med Jag instämmer i den allmäna hyllningskören, måste vara skönt att ha nåt att falla tillbaks på när RR-karriären är över
Ja jävligt näsvist Skoja baraPeccus skrev:Näsvis fråga bra, funkar Triumph:en bra rent maskinellt? Har du något att anmärka på?
Gulsnabbtrajja skrev:Ja jävligt näsvist Skoja bara
Jag tycker den funkar helt OK, nu har jag egentligen inget relevant att jämföra med men jag tycker den funkar.
Provade en R6 under några varv på bikeweek och den har väl ett racigare koncept men svårt att jämföra då den var extremt hård ställd i fjäder o dämp medans min var mer gunghästbetonad (åtgärdat nu). R6 kändes även hetsigare i registret. Jag misstänker även att jag saknar ett par hästar till japanarna men sen jag fick till fjädringen märks det inte så tydligt längre så fan vet om det inte är mest chassie ändå.
Rent maskinellt funkar den klockrent, fick fylla på lite olja efter 4-tim endurancet annars ingenting. I bland missas växlingen mellan 4:an o 5:an (Mitt slarv eller trög låda är svårt att säga). Sen är frigången något begränsad så det blir mycket fotpinnar i backen, fast då är ju hojen sänkt nån cm fram också.
Småirritationer: Saknar fästen för bobbiner och styrdämpare.
Den enda jag vet som provat samtliga av årets 6r är Mattias så dit borde frågan gå om du vill jämföra.
Tacka fan för att du är nöjd. Bildbevis på hur du körde ifrån mig!!Gulsnabbtrajja skrev:Ahhh vad mycket jag var med Jag som trodde att inget hade plåtats under det racet...
Quitte skrev:
Zoulfly!
Du borde bli avstängd oftare så vi andra får njuta av bilder ist.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |