Bilder från racet i 600 Standard...

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
:bow Ahhh vad mycket jag var med :) Jag instämmer i den allmäna hyllningskören, måste vara skönt att ha nåt att falla tillbaks på när RR-karriären är över ;)
Jag som trodde att inget hade plåtats under det racet...
B.t.w. Hur får du till ett så smutt fotoalbum? Nåt bra program eller?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Schyssta bilder på Johan. Tänk om tokholmaren hade en riktig (grön) hoj också, då hade han ju vunnit lätt.

PMR

Med Sport R1:a igen.
Gick med
5 May 2003
Hoj
Påklädd R1:a
Letar efter en kille från malmö som kör en svart cbr 600 rr ,va han inte med i racet?

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Gulsnabbtrajja skrev:
:bow Ahhh vad mycket jag var med :) Jag instämmer i den allmäna hyllningskören, måste vara skönt att ha nåt att falla tillbaks på när RR-karriären är över ;)

Ja, fotoalbumen görs otroligt enkelt i mitt program som heter Adobe Photoshop Elements, som är nån snikvariant av feting-versionen förmodar jag. Man väljer bara vilket bibliotek som ska angripas och så bestämmer man hur stora bilder man vill ha, och sen är det bara att köra OK. Då trollar den fram alla thumbnails, stora bilder och framför allt alla web-sidor. Sen är det bara att ftp:a över det biblioteket och sen är det klart.

Dali

Rekord i dekaltrimning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj :-(, MG TF160
Bojkotta Zoulfly.
Han hatar 125räser... Först kör han på oss med sin diesel och sen vägrar han ta några snygga kort på oss heller :fakta

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Dali skrev:
Bojkotta Zoulfly.
Han hatar 125räser... Först kör han på oss med sin diesel och sen vägrar han ta några snygga kort på oss heller :fakta

App, app, app...vem körde på vem??? Och 125-korten (dom få, iofs) hittar du ju här :D

klicka på gubben då

Last edited:

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
Gulsnabbtrajja skrev:

Gultrams,

det finns ett annat alternativ som inte riktigt gått hem: du laddar upp din originalversion av bilden så skalas den till lämpligt format o en thumbnail skapas. Senaste tricket är bulk upload o allt bara genom att ta dig till en websida.

PMa mig för en joy ride om det verkar vara något:
http://zoulfly.adbdagiset.com

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Gulsnabbtrajja skrev:

Näsvis fråga bra, funkar Triumph:en bra rent maskinellt? Har du något att anmärka på?

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Peccus skrev:
Näsvis fråga bra, funkar Triumph:en bra rent maskinellt? Har du något att anmärka på?
Ja jävligt näsvist :mad: Skoja bara ;)
Jag tycker den funkar helt OK, nu har jag egentligen inget relevant att jämföra med men jag tycker den funkar.
Provade en R6 under några varv på bikeweek och den har väl ett racigare koncept men svårt att jämföra då den var extremt hård ställd i fjäder o dämp medans min var mer gunghästbetonad (åtgärdat nu). R6 kändes även hetsigare i registret. Jag misstänker även att jag saknar ett par hästar till japanarna men sen jag fick till fjädringen märks det inte så tydligt längre så fan vet om det inte är mest chassie ändå.
Rent maskinellt funkar den klockrent, fick fylla på lite olja efter 4-tim endurancet annars ingenting. I bland missas växlingen mellan 4:an o 5:an (Mitt slarv eller trög låda är svårt att säga). Sen är frigången något begränsad så det blir mycket fotpinnar i backen, fast då är ju hojen sänkt nån cm fram också.
Småirritationer: Saknar fästen för bobbiner och styrdämpare.

Den enda jag vet som provat samtliga av årets 6:eek:r är Mattias så dit borde frågan gå om du vill jämföra.

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Gulsnabbtrajja skrev:
Ja jävligt näsvist :mad: Skoja bara ;)
Jag tycker den funkar helt OK, nu har jag egentligen inget relevant att jämföra med men jag tycker den funkar.
Provade en R6 under några varv på bikeweek och den har väl ett racigare koncept men svårt att jämföra då den var extremt hård ställd i fjäder o dämp medans min var mer gunghästbetonad (åtgärdat nu). R6 kändes även hetsigare i registret. Jag misstänker även att jag saknar ett par hästar till japanarna men sen jag fick till fjädringen märks det inte så tydligt längre så fan vet om det inte är mest chassie ändå.
Rent maskinellt funkar den klockrent, fick fylla på lite olja efter 4-tim endurancet annars ingenting. I bland missas växlingen mellan 4:an o 5:an (Mitt slarv eller trög låda är svårt att säga). Sen är frigången något begränsad så det blir mycket fotpinnar i backen, fast då är ju hojen sänkt nån cm fram också.
Småirritationer: Saknar fästen för bobbiner och styrdämpare.

Den enda jag vet som provat samtliga av årets 6:eek:r är Mattias så dit borde frågan gå om du vill jämföra.

Gracias senõr, undrade mest för att 600-djungeln har varit/är rätt extrem i år, och Triumph:en är en riktigt riktigt fin hoj, iaf för ögat.

God fortsättning! :tummenupp

Last edited:

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Gulsnabbtrajja skrev:
:bow Ahhh vad mycket jag var med Jag som trodde att inget hade plåtats under det racet...
Tacka fan för att du är nöjd. Bildbevis på hur du körde ifrån mig!! ;)
Men på någon bild kunde man ju nästan se mig knäskrapa med min grymma kurvhastighet (bara en halvmeter ifrån) :mad:

Zoulfly!
Du borde bli avstängd oftare så vi andra får njuta av bilder ist.
Går det inte lite brett för Ulrik på sista bilden?? :rock

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Quitte skrev:

Zoulfly!
Du borde bli avstängd oftare så vi andra får njuta av bilder ist.

Ja, sälj alla era gamla däckvärmare till Team In Flames så ska det nog ordna sig... :rolleyes:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...