Ja tror han hade roligt som många andra!
Mm reggad nyligen & redan rolig på andra bekostnad. Vems liv kommer du ta detta år j*vla idiot "om det nu är du som är BMW"
Ja tror han hade roligt som många andra!
lägg av......fan släpp hörnflaggan......är de nån bakom som kör fortare så flytta på dej....spelar väll ingen roll om de är en bil mc flygplan eller en båt....Mm reggad nyligen & redan rolig på andra bekostnad. Vems liv kommer du ta detta år j*vla idiot "om det nu är du som är BMW"
lägg av......fan släpp hörnflaggan......är de nån bakom som kör fortare så flytta på dej....spelar väll ingen roll om de är en bil mc flygplan eller en båt....
och dom som "nappar" när han vill rejsa får fan skylla sej själv.....
"är man med i leken får man leken tåla!"![]()
Bild 25 är ju hårresande. Skulle jag ligga och köra på allmän väg och i en kurva pressar sig upp så nära och till hälften innen i mitt körfält så skulle jag blir rädd.
Ett tips till båda sidor är att inte ha alltför tätt och spontant umgänge mellan bil och hoj, det är rätt farligt. Vill man rejsa med sin bil ska man inte bedriva uppsökande verksamhet mot okända hojar, det är bara farligt.
I all välmening
Whats the fuzzHar BMW föraren trängt en mckille av vägen förra säsongen så denne skadades så svårt att han avled?
![]()
lägg av......fan släpp hörnflaggan......är de nån bakom som kör fortare så flytta på dej....spelar väll ingen roll om de är en bil mc flygplan eller en båt....
Du har aldrig kört på bulten va? Den kurvan e fan inte rolig å möta eller bli trängd av en förare som kör som på bild 25-26.
Hur f*n kan man försvara en bil som kör om i en relativt skymd ytterkurva (eller i alla fall en kurva med kort reaktionssträcka vid möte) med en testesteronstinn "18-åring" bakom ratten. Förmodligen kör man både mc och bil lika dåligt som BMW föraren för att kunna försvara körningen!
Synd att du gjort reg-skylten suddig, hade vart läge med ett samtal med den föraren!
Snygga foton annars... och JA, abstinensen vart större
![]()
Syftar du på mig så har det blivit en missuppfattning jag försvarar inte bilföraren på något sätt.
Ville bara förtydliga det!
"Hulken_1" vad är det för kamera du använder?
Tack för härliga bilder!
hembesök hehe....ja de vorre skojj....jag tror du e välkommen...Är du tappad eller?
Din polare låg en halv jävla meter bakom mig när jag inte var ute på en bombarrepa och försökte stressa igång ett race.
Att åka runt med bil och hetsa hojåkare och dessutom tro att man är något är ju så jävla korkat så jag inte vet vad.
Nästa gång så blir det hembesök.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand