Kryptonit skrev:En jättebild finns dock just nu och det är trollis som poserar:
http://www.uarr.se/galleri/albums/userpics/trollis.JPG
(OBS.. modemanvändare - stooor bild)
Skärpan på den blev dock inte den bästa
TroLliS skrev:Tycker den vart lite fart i den med lite oskärpa
Men vart den andra i vänstersvängen dålig ??
Eller är detta den fast spegelvänd
Bluegreengrey skrev:Ja undrar vad Cinderella skulle säga om vad JoS hade i fickan!?
näe...."den är väl iaf för grov" (eller nu var det visst kanske jag som var för grov )
Bluegreengrey skrev:Ja undrar vad Cinderella skulle säga om vad JoS hade i fickan!?
näe...."den är väl iaf för grov" (eller nu var det visst kanske jag som var för grov )
Satan, nu är jag ju tvungen att lägga ut en bild av några av de som bastade!TroLliS skrev:Hade ju varit lite mer dominerande om vi gått å handlat öl när vi bastade
Men hur många var det som kom å kollade in oss när vi bastade, tror det var alla som var där nästan
JoS skrev:Satan, nu är jag ju tvungen att lägga ut en bild av några av de som bastade!
Toka_xj skrev:tjena!! tänkte bara tacka för en jävler trevlig helg altså..
de var riktigt skoj å lära känna lite nya människor.. oki att ni är från uppsala..... men nu har ja också ramlat in här på sporthoj.. så nu kanske man kan ha lite kontakt med er som var där!
Oj! Jag missade ditt inlägg i natt. (skyller på alkoholen!)Toka_xj skrev:tjena!! tänkte bara tacka för en jävler trevlig helg altså..
de var riktigt skoj å lära känna lite nya människor.. oki att ni är från uppsala..... men nu har ja också ramlat in här på sporthoj.. så nu kanske man kan ha lite kontakt med er som var där!
JoS skrev:(skyller på alkoholen!)
JoS skrev:Oj! Jag missade ditt inlägg i natt. (skyller på alkoholen!)
Välkommen till vår gemenskap!
Hehehe!TroLliS skrev:Hmm dricker du alkohol, trodde du var nykterist
Nog för att du är liten men...Toka_xj skrev:De var de värsta.. men ja får väl gota den ursäkten...
men ja är gla för att du hittade mig till slut i allafall..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|