Bikeboy500 skrev:En fråga till Canoly,
Du har ju texten "canoly-foto@semera.se" i nederkanten på bilderna, varför förstöra bilderna med den stora räliga blaffan tvärs över motivet, det är ju inte så att dom små lågupplösta bilderna som postas här skulle vara användbara i exempelvis trycksamanhang. Jag har svårt att tro att folk skulle låta bli att köpa stora snygga högupplösta bilder av dig för att istället ladda ner dom små bilderna från forumet.
CorbenDallas skrev:Varför kommer denna frågan ALLTID upp varje gång Canoly publicerar bilder. *suck* Tröttnar ni inte på att fråga samma skitfråga varje gång? Av nån anledning är det alltid folk utomsoknesifrån som frågar också. Mystiskt.
Om vi som körde inte bryr oss om hur canoly publicerar sina foto, varför ska ni? Om han nu väljer att göra så för att skydda sina verk, so be it. Sluta gnäll o var glad du får se några bilder över huvudtaget.
CorbenDallas skrev:Varför kommer denna frågan ALLTID upp varje gång Canoly publicerar bilder. *suck* Tröttnar ni inte på att fråga samma skitfråga varje gång? Av nån anledning är det alltid folk utomsoknesifrån som frågar också. Mystiskt.
Om vi som körde inte bryr oss om hur canoly publicerar sina foto, varför ska ni? Om han nu väljer att göra så för att skydda sina verk, so be it. Sluta gnäll o var glad du får se några bilder över huvudtaget.
erik skrev:Håller med dig och Canoly helt och hållet. Fotar själv ganska mycket hojar så jag har full förståelse för idéen med att skydda sina verk.
Är en bild helt suverän så kan den som vill ha ett exemplar på papper eller i full upplösning gott betala en slant till fotografen.
Läs vad jag skrev istället, du så uppväxte...Bikeboy500 skrev:Väx upp, jag ställde en enkel fråga, till fotografen...inte till dig!
CorbenDallas skrev:Läs vad jag skrev istället, du så uppväxte...
Svaret finns redan.
Dessutom ger sig svaret självt. Om man är listig nog att lista ut det. Ett tips, allt handlar inte om trycksaker...
Bikeboy500 skrev:Du så listige innomsocknesifrån...
Vill han svara så gör han det, jag tror inte han behöver din "hjälp". Sen skulle ju du kunna förklara för mig och andra som inte bor i skåne vad geografi har med saken att göra...
Jag orkar inte tjafsa mer om detta...vill du bråka om en skitsak som inte ens angår dig...varsågod, jag står över.
Canoly skrev:Fick idag ett par nya ansikten till "nicken".
Först ut Firesalle
Bikeboy500 skrev:En fråga till Canoly,
Du har ju texten "canoly-foto@semera.se" i nederkanten på bilderna, varför förstöra bilderna med den stora räliga blaffan tvärs över motivet, det är ju inte så att dom små lågupplösta bilderna som postas här skulle vara användbara i exempelvis trycksamanhang. Jag har svårt att tro att folk skulle låta bli att köpa stora snygga högupplösta bilder av dig för att istället ladda ner dom små bilderna från forumet.
Man får passa på att posera när man filmar i slögruppenCanoly skrev:GSXR1100R var där och filmade från hojen, här hälsar han på fotografen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|