Bilder från Sturup 080511

Robz

Guest
Tack,
En digitalkopia från arkivet kostar 350sek inkl. moms.
Mer info finns här: http://www.bitsize.se/hire (mitt företag)
Med Vänliga Hälsningar
Karl

Jamän, jamän.... :gnissla
Jag har en hel påse med 350-lappar som jag tänkte spendera... du hade ju bilder på min nya moppe jue! Måste ju byta Avatar! ...och uppdatera garaget jue! :6surkart

Nice bilder annars.... i vanlig ordning :tummenupp

Last edited:

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Jamän, jamän.... :gnissla
Jag har en hel påse med 350-lappar som jag tänkte spendera... du hade ju bilder på min nya moppe jue! Måste ju byta Avatar! ...och uppdatera garaget jue! :6surkart

Nice bilder annars.... i vanlig ordning :tummenupp

Robz, bilderna på dig blev inte så bra, ljuset var fel för den kurvan. Och sen när jag bytte till en bättre kurva missade jag att ta nya bilder på dig.

Edit: hittade en som jag ratade i första utvalet, men den visade sig vara ganska okej ändå. :) Hoppa in och ta en titt.

Last edited:

Robz

Guest
Robz, bilderna på dig blev inte så bra, ljuset var fel för den kurvan. Och sen när jag bytte till en bättre kurva missade jag att ta nya bilder på dig.
Edit: hittade en som jag ratade i första urvalet, men den visade sig vara ganska okej ändå. :) Hoppa in och ta en titt.

Se dääär! :banana
Såld!

Om det går, trolla gärna med ljuset lite till, hojen ser svart ut :D - såld i vilket fall.

Du får gärna beskriva köpförfarandet så jag (och alla andra) vet hur det går till numera :tummenupp

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Se dääär! :banana
Såld!

Om det går, trolla gärna med ljuset lite till, hojen ser svart ut :D - såld i vilket fall.

Du får gärna beskriva köpförfarandet så jag (och alla andra) vet hur det går till numera :tummenupp

Jag kanske kan hjälpa dig att köpa en bra skärm ;) på en korrekt inställt skärm är alla detaljerna där, men jag kan ljusa upp den lite extra till dig såklart.

Vill man köpa en bild så kontaktar man mig via hemsidan och berättar vilken bild man är intresserad av, jag behöver namn och adress för att kunna ställa ut fakturan som kommer med i digital form (PDF).

Med Vänliga Hälsningar
Karl

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Vaddå se lika snabba ut? :D

Som gröngruppare är det det ju prisvärt att se "vit-snabb" ut...kan man få klisterlappen vit i bilden.?...:hihi :banana

Det fixar jag lätt som en bonus vid köp av bild! :)

/Karl

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Du hittade ingen bild på en svart RS 250 med kanariefågelgult skinnställ på något av minneskorten?

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du hittade ingen bild på en svart RS 250 med kanariefågelgult skinnställ på något av minneskorten?

Jag hittade nån bild, men dom är bakifrån och säger kanske inte så mycket, det var några skott jag drog iväg vid depån. ska se om jag kan fixa till en och lägga upp.

edit: Kolla sista bilden, vet inte om den är så kul. men det är på dig ialla fall. :)

Last edited:

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jag hittade nån bild, men dom är bakifrån och säger kanske inte så mycket, det var några skott jag drog iväg vid depån. ska se om jag kan fixa till en och lägga upp.

edit: Kolla sista bilden, vet inte om den är så kul. men det är på dig ialla fall. :)

Tusen tack!

Vad liten hojen ser ut... :)

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen på mig ?
Blå sprint

Blev tyvärr ingen på dig, ska hålla utkik nästa gång. :)
Hugg tag i mig i depån nästa gång så jag har dig färskt i minnet, då brukar det bli lite extra fina bilder. (roligare att fota när man vet vem som är vem ju). :)

/Karl

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du råkade inte fota en röd/vit/svart Aprilia i Gul grupp

/Henrik

bild nr 2 är en svart/röd/vit Aprilia i Gul grupp? :)
Ange gärna hjälmfärg och märke med så är det lättare att leta.

kan det finnas några foto på röd Yamaha TRX i röd grupp kanske?

Inte denna gången tyvärr, maila gärna nästa gång du kör så kan jag se till att det blir en fin bild på dig.

Med Vänliga Hälsningar
Karl

Last edited:

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
bild nr 2 är en svart/röd/vit Aprilia i Gul grupp? :)
Ange gärna hjälmfärg och märke med så är det lättare att leta.

Med Vänliga Hälsningar
Karl

Trist nog inte jag. Kör med en Blå/vit/Blå hjälm. Shoei Kagayamna-replika är det. Hojen är en Aprilia som har svart topkåpa och egenmålade sidokåpor i vit och rött.

mvh
Henrik

Gadde

Medlem i lowbudgetracing
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Fireblade-08(Gata), Fireblade-08(Racehoj) R6-00 (Racehoj till salu)
Hallå!

Skulle vilja beställa ett, näst sista fotot. Du har inte några "tidigare" i kurvan?
Mörkblå R6a, Arai hjälm.

Mvh / Gadde

Robz

Guest
Keto, jag ser att du även labbar med ISO-talet... Är det när ljuset inte räcker till för "slutarhastigheten", eller finns det andra benefits?
Och ISO för den delen hade ju på den analoga tiden (när jag älskade att fota - ungdomen idag vet väl knappt vad analog film är :D ) med kornstorlek att göra. Hur fixar CCDn det idag? Klumpar ihop pixlar?

/Det var faan inte bättre förr! :D

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Keto, jag ser att du även labbar med ISO-talet... Är det när ljuset inte räcker till för "slutarhastigheten", eller finns det andra benefits?
Och ISO för den delen hade ju på den analoga tiden (när jag älskade att fota - ungdomen idag vet väl knappt vad analog film är :D ) med kornstorlek att göra. Hur fixar CCDn det idag? Klumpar ihop pixlar?

/Det var faan inte bättre förr! :D

Det är när ljuset inte räcker till, finns inga andra benefits med att höja ISO, det digitala bruset (kornigheten) är inte så snyggt som filmkorn. :)

ISO är eg bara en förstärkning av sensor outputten, man förstärker signalen helt enkelt, därför uppstår även bruset.

Digitalt har både för och nackdelar. :)

/Karl

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping