CorbenDallas skrev:Tsssss....
För dryg för Radical Touring snarare....
Cyberninja skrev:Vänta tills det kommer töser på banan, då är det dax att välja grupp med omsorg så att inte självkänslan blir omkörd
Synd putteliten, men du körde inte om, du blev förbisläppt. Du hade aldrig kommit om för egen maskin...Swappe skrev:Haaahahahaha... var nu inte tjurig, jag ska inte köra om din självkänsla fler gånger. Jag överlåter det till min Flikka..
Det ÄR rookiesar som är kaxiga, di andre behöver inte...come on baby.. Im ready!
men hur var det nu.. du körde Kawwa va? juuust de.. o well, jag vinkar när jag varvar dig..
/Swappe, för dryg för Radical Touring och för kaxig för att vara rookie.. [/B]
CorbenDallas skrev:Synd putteliten, men du körde inte om, du blev förbisläppt. Du hade aldrig kommit om för egen maskin...
Ehum..
Det ÄR rookiesar som är kaxiga, di andre behöver inte...
Swappe skrev:hahahaha.. jo ska jag vara helt ärlig så hade jag aldrig kommit förbi.. Du tokgasar ju på rakorna o panikbromsar i kurvorna.. är du inte snäller så skickar jag Åsa på dig, o då jäklar (du vet vad hon tycker om sånt)..
Ehum..
/Swappe, för dryg för Radical Touring och på tok för kaxig rookie!
Fan, jag börjar snart bli en ny Mavve här juh!! cool!!.. hahahaha
CorbenDallas skrev:hehehe, vi ses i långa högern... nästa gång bromsar jag inte (för dig)...
cbr_micke skrev:.. Jag glömde förresten tacka dig för att du höll din plats åt mig den dagen jag vurpa hehehe.. shyrre.. see you around mate
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|