Bilder från Torsdag 21/8 (Start vid Medborgarplatsen)

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Passar på att tacka alla för en trevlig åktur...
Hoppas alla som klotade klarade sig oskadda..
Första gången jag var med men jag tyckte det var kul...

Stor cred till benkar som styrde upp allt..

C U ALL

Joakim

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tack alla för en go eftermiddag/kväll. Tråkigt bara med att så många gick omkull. :( Hoppas att ni alla klarade er bra.

Tack Benkar för guidningen. :tummenupp

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
RoLLER skrev:
Har jag blåst om nån !?!!?!?!??!??!??!?!?!?!??!??!??!?!?!?????!

Finns det bevis på det????????? PM mig snabbt som fan! :fakta

Näää RoLLER. Du har INTE kört om någon.. ..hittills :fakta :D

Stockel

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
CBR954
Underbar runda igår! Det här gänget kan ju allt: smiska kurvor (åtminstone vissa...), stunta (wheelieman), fika och inte minst posera på Medis!

Så det är bara att hänga med i mitten och se glad ut :)

Är riktigt sugen på Rapidos runda imorgon och så är man bortrest :( Ha det så kul ni andra!

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
benkar skrev:
23. Fikakö. Frida "Krasch MC" alltid lika glad!
Läg märke till hur extra glad hon är när hon har en nybliven medlem i "Krasch MCK" precis bakom ryggen.
Visst har jag lärt mig att kvinnor kan vara farliga..... men inte så här :confused: :D

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
tack för igår.... jag anslöt lite sent (jordbro), men då slapp man i alla fall de tråkiga transportsträckorna från medis.

Fick en chock när ni kom... det ville aldrig ta slut. Det praktiskt taget rasade förbi hojjar. :tummenupp

Hoppas burgarna smakade bra vid sveavägen.. Själv åkte man hem och sov efter stuntrundan vid jordbro.

På återseende!

//J

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
RoLLER skrev:
Jag ligger fortfarande och tänker på det där......

Osså såg jag Benkar.... växlade ner 2 snäpp och drog järnet... han hade inte en chans! :D

Asch vad ni mobbas.... Jag hade legat på tomgång sen 18:00 va ju tvungen att gasa till lite... Nynäsvägen är ju rundornas höjdpunkt!! :D

Ja med dom varven du hade när du passerade så lät det som du körde i minst 300 :bow
Alldeles alldeles underbart. :tummenupp

Jag vill också ha :(

Göran

Med lem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CB1000R, BSA 650 -67.
Vilket gäng det blev !!

Jag mötte er precis när ni skulle åka ifrån Medis. Tyvärr kunde jag inte hänga på.

"Den glatt vinkande killen på en koppar Hayabusa och en stor svart ryggsäck"

Kanske nästa gång ....

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Bug och bock ännu en gång. Jag vek av ifrån Rosenhill direkt efter fikat för att jag kom till insikten att jag hatar er alla, eller .......... Nä´rå kul gäng med kul åkning, som gillar kulglass, iaf vissa, åsså en del som har kulmage. Hade lite att stå i på jobbfronten. Ses snart.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Satan i gatan vilken grym jävla posör man är! Varför hålla på och harva som en knappt medioker RR-wannabe när man kan vara med direkt i toppen på posörligan? Ni var ett trevligt gäng och det var en trevlig åktur, men oj vad läskigt det är med alla bilar och alla kurvor som man inte vet var de tar slut och alla krön som man inte vet var vägen fortsätter efter. Till nästa gång överväger jag allvarligt att skita i åkningen helt och hållet och bara posera istället. Mc Donalds Sveavägen, here I come!

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Fnutten skrev:
Läg märke till hur extra glad hon är när hon har en nybliven medlem i "Krasch MCK" precis bakom ryggen.
Visst har jag lärt mig att kvinnor kan vara farliga..... men inte så här :confused: :D

Frida farlig?! Jag som är så snäll!! (Fråga RoLLER, han tycker jag är jättesnäll.. öh..) From som ett lamm :4skrika :crash

Välkommen i klubben förresten! :hej

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Hoj
SVulstig
Frida skrev:
Frida farlig?! Jag som är så snäll!! (Fråga RoLLER, han tycker jag är jättesnäll.. öh..) From som ett lamm :4skrika :crash

Välkommen i klubben förresten! :hej

Tackar för välkomnandet o ärade president! :hej :D

From som ett lamm?
:confused: Ulv i fårakläder i så fall. :rolleyes: :)

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
benkar skrev:
6. Kvällens värsta olycka har just inträffat... :eek: Frida hade nästan brutit en av naglarna... :rolleyes:

Som tur var kom en räddande ängel och slet av mig nageln och lånade mig en nagelfil! Tur att jag inte var ensam tjej igår alltså! :tummenupp (Fast annars kanske RoLLER lr nån hade nagelfil med sig)

[Akryl]*Amid skrev:
Hhehe.. hoppas hon missar min post...
Hon ser ut som en lite gullig nallebjörn man satt på den där
cykeln :) :7peta
*ducka*

Frida missar inget :fakta Jag är en liten nallebjörn med två små horn i pannan :whip

RoLLER skrev:
FRIDA! Som sagt... det är år 2003 nu! :fakta

Oki, jag ska skaffa ett modem.. Har faktiskt en dator! Frågade en viss person som jobbar med datorer om det var nån idé å skaffa modem till den datorn eller om jag måste köpa ny.. Har inte fått svar än, han ignorerar mig :6surkart :kulspruta Man ignorerar inte Frida ostraffat ;)

Mina kommentarer kommer, dock en aning senare än alla andra (@soppatorsken: ingen dum kommentar om detta tack!)

Tack alla för en superkul kväll!!
Var det bara jag som tyckte det var lite dåligt tempo? Blev bländad av alla bromsljus på slingerbulten på hemvägen så nästa gång kanske man får flytta fram några steg i ledet..? Min hoj är ingen omkörningshoj :fakta men den blir sur om den måste ligga och bromsa hela tiden :6surkart

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Teddy skrev:
Nej, det är inte Mattias gamla hoj. Min hoj är ogrinaldekaltrimmad av Aprilia.

hmm. jag tyckte att jag saknade lite dekaler, men jag fick för mig att mattias sa nån gång att den var såld till en som hette teddy.. men jag har väl rökt på som vanligt.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln