valmers skrev:Eventuellt?
Tur att du inte är en häst.abstruse skrev:Mjo, eventuellt. Mår jag som jag gjorde igår: Var vaken hela natten p g a jag hostar så jag kräks, det till och från väser i bröstet när jag andas och det trycker i bröstet så det känns som en elefant dansar jerka på bröstkorgen samt värker i lungorna så man kan tro att Micke istället för att försöka nyttja däckjärnen till att kränga däck försöker slita itu mina lungor med desamma.
Känner mig förvisso betydligt bättre idag, time will tell.
Freppa skrev:Åh fan, det är alltså bara jag som tänker köra bil dit ner. Damn, vad okapitalistisk jag känner mig nu....
En stockholmspingla till mig då, tack. Skåningar vete fan...GSXR1100R skrev:Kommer du med sällskap , jag har plats för 4-5 gäster
Är han snygg.Freppa skrev:Eventuellt följer Robso med ner för att kolla och lära, men han har bara en penis. Det får väl duga antar jag... Grrrrrr
Swedie är förstås självskriven?GSXR1100R skrev:Kommer du med sällskap , jag har plats för 4-5 gäster
Näe han är bannad ifrån min lya, det är dessutom Sågverks Gamlot och MW a.k.a (med gäll Boråsdialekt) grogg på tapeten är väl inget att gnälla övervalmers skrev:Swedie är förstås självskriven?
Skandal. Jag är bokad med SAS ned på fredag 1:a oktober. Förväntar mig förstklassig hämtservice på Sturup. Limo. Babes i baksätet. Typ. Hörde du det, gammelsvullo?Freppa skrev:Åh fan, det är alltså bara jag som tänker köra bil dit ner. Damn, vad okapitalistisk jag känner mig nu....
valmers skrev:Skandal. Jag är bokad med SAS ned på fredag 1:a oktober. Förväntar mig förstklassig hämtservice på Sturup. Limo. Babes i baksätet. Typ. Hörde du det, gammelsvullo?
Jag kommer med min röda Ferarrireplica om den håller 4 mil utan att skjuta packboxenvalmers skrev:Skandal. Jag är bokad med SAS ned på fredag 1:a oktober. Förväntar mig förstklassig hämtservice på Sturup. Limo. Babes i baksätet. Typ. Hörde du det, gammelsvullo?
GSXR1100R skrev:Jag kommer med min röda Ferarrireplica om den håller 4 mil utan att skjuta packboxen
Jaså simulantan orkar bråka iafabstruse skrev:Var det inte en Fjant du hade köpt?
Hoppas att du hostar ihjäl dig din lilla räkaabstruse skrev:Fjant Barchetta - för lönnfeta åldringar med mer krut i motorn än i pungen?
GSXR1100R skrev:Hoppas att du hostar ihjäl dig din lilla räka
Masa dig ned nu, simulant. Du kan få putsa visiren. Oscar är paraplytjej, så den posten är redan upptagen.abstruse skrev:Influgen teamchef, ska det vara rookie-racing det? :kocko
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|