Dragon skrev:Nån somser likheten??
Ja! Hahaha...
Dragon skrev:Nån somser likheten??
RSV_R skrev:Ja! Hahaha...
Gurra skrev:Det va jag det
Va lite lätt "alko-agro" i lördags ...
Ber om ursäkt för detta, får bjuda på en grogg nästa gång !
/Gurra
bikerwoman skrev:Han gjorde betydligt värre saker än att glodde tjejerna i urringningen kan jag intyga.....
DanTheMan71 skrev:Släpp det !! Han har ju bett om ursäkt här i forumet.Finns ingen anledning att älta i det längre.
DanTheMan71 skrev:Släpp det !! Han har ju bett om ursäkt här i forumet.Finns ingen anledning att älta i det längre.
Om der hade hänt en man hade vi (jag) blivit glada ......... Män och kvinnor kommer ALDRIG bli jämställdabikerwoman skrev:Man blir som kvinna lite smått upprörd när man får en hand uppkörd mellan benen bakifrån när man står ..........?!
Varför tog du inte det med honom då!bikerwoman skrev:Han gjorde betydligt värre saker än att glodde tjejerna i urringningen kan jag intyga.....
Exakt, nita honom direkt nästa gång BikerWoman. Du har mitt stöd.Dragon skrev:Varför tog du inte det med honom då!
jag skulle oxå blivit glad och varför blir man bara upprörd som kvinnabikerwoman skrev:Det var inte det jag syftade på!! Man blir som kvinna lite smått upprörd när man får en hand uppkörd mellan benen bakifrån när man står och kollar på lotteriet!!!! Hajar du nu nivån på den här s.k. mannen?!
Fattar inte hellerblom skrev:jag skulle oxå blivit glad och varför blir man bara upprörd som kvinna
bikerwoman skrev:Jaha ,så det är ok om jag gör så på nån av er killar? Kanske ska testa det nästa SH-fest?
Bikerbitch skrev:Bikerwomen; Det där har du aldrig berättat. Hur fasiken kan man göra något sådant ? Funkar inte att skylla på spriten iallafall..
bikerwoman skrev:Det var inte det jag syftade på!! Man blir som kvinna lite smått upprörd när man får en hand uppkörd mellan benen bakifrån när man står och kollar på lotteriet!!!! Hajar du nu nivån på den här s.k. mannen?!
Jajaja nu räcker det väl ändå... vill Bikerwoman verkligen utreda detta tills jordens undergång så kan du få telefon nummret till honom av mig så kan du ta det med honom på det viset istället.Tycker det är lite väl hetsk stämning här angående detta. Personen i fråga är ju inte här och försvarar sig så vad tjänar detta till.bikerwoman skrev:Näää, en jävla tur att inte A. såg det . Killen hade gått på kryckor idag!
Själv hann jag inte reagera... man blir så överumplad när nån gör nåt sånt...
Dragon skrev:Jajaja nu räcker det väl ändå... vill Bikerwoman verkligen utreda detta tills jordens undergång så kan du få telefon nummret till honom av mig så kan du ta det med honom på det viset istället.Tycker det är lite väl hetsk stämning här angående detta. Personen i fråga är ju inte här och försvarar sig så vad tjänar detta till.
(Och självklart så stöttar jag inte hans beteende)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |