Bilder gotland ring tisdag lelleveckan

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vem har redan köpt sig BMV S1000R?? Avis!!!!!!

Jävlar, ja.. Trodde inte de skulle levereras förrän sent 2009/tidigt 2010. Vet förvisso att det finns (åtminstone) en demohoj i Sverige, kanske är den. Hursomhaver, jävligt fin. Blir nästa säsongs hoj för mig. :yoparty

morphine

what the fouko
Gick med
23 Sep 2007
Hoj
R1 -07
Jävlar, ja.. Trodde inte de skulle levereras förrän sent 2009/tidigt 2010. Vet förvisso att det finns (åtminstone) en demohoj i Sverige, kanske är den. Hursomhaver, jävligt fin. Blir nästa säsongs hoj för mig. :yoparty

Det trodde inte jag heller! Blev riktigt överraskad när jag såg bilden. Man har ju sett att jenkarna fått tag på ett par i något filmklipp, men att de redan gick att få i Sverige trodde jag inte. Det kan säkert vara demohojen du pratar om. Jag tycker den är skitball! Inte så mycket dyrare än sina japanska konkurrenter som man kunde tro heller!

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Schyysta bilder men om man ska anmärka på nått så är det liite för kort slutartid.. hojarna ser ut att stå stilla när hjulen inte rör sig...

Last edited:

Flatslide

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Hoj
R1, Crf å CB 750
Det trodde inte jag heller! Blev riktigt överraskad när jag såg bilden. Man har ju sett att jenkarna fått tag på ett par i något filmklipp, men att de redan gick att få i Sverige trodde jag inte. Det kan säkert vara demohojen du pratar om. Jag tycker den är skitball! Inte så mycket dyrare än sina japanska konkurrenter som man kunde tro heller!

Det är en "demo" hoj. Den är riktigt nice.:tummenupp

Första gången som BMW byggt en snygg hoj.

mikcar

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05, KTM 450 EXC -05, Honda CRF450R -08
Vem har redan köpt sig BMV S1000R?? Avis!!!!!!

Han som kör är skaparen av S1000RR bl.a., Ola Stenegärd. Det är väl rätt schysst att han får köra "sin egen" hoj och på Gotland varifrån han kommer. Coolt, den skulle vara skoj att se mer av på Gotland Ring i sommar!

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Ja är ni på ringen kommer ni att få se den lite då och då... För han är en av våra instruktörer...:)

Han som kör är skaparen av S1000RR bl.a., Ola Stenegärd. Det är väl rätt schysst att han får köra "sin egen" hoj och på Gotland varifrån han kommer. Coolt, den skulle vara skoj att se mer av på Gotland Ring i sommar!

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Silvertejpedition! :D:D :tummenupp
H6096292.jpg

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Schyysta bilder men om man ska anmärka på nått så är det liite för kort slutartid.. hojarna ser ut att stå stilla när hjulen inte rör sig...

Nja eller så kör de helt enkelt inte tillräckligt fort!
Kika på de killarna med lite fart i så skall du se att det rör sig i ekrarna, sedan finns det ju relativt långasamma partier på GR där det inte går så fort. Kikade inte på vars de var tagna direkt men så e det ju.
Bra kort tyckte jag.

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Enligt Ola är detta en av 35 förserie-hojar.
Alla dessa skall skrotas när gerilla marketing turnén är över senare i år!!:skrämd:tummenner

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Angående slutartiderna så varierar jag dem för olika effekter, vinklar och brännvidder. Några bilder har för korta tider, framförallt i början men jag valde att spara dem ändå.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln