HanneZ
Avställd
That's the one!
Tackar!
Har du fler?
/Johan
Aa en till kommer här. Ingen vidare kvalité dock.
/ Hannes
That's the one!
Tackar!
Har du fler?
/Johan
Finns det möjligen några bilder på en röd VTR firestorm i gatgruppen? Tack på förhand /Johan.
Nä likadan hoj men ska va vitgrå rand på skinnstället står 155 på armarna med om jag inte minns fel.
Härligt, bilden är kass rätt kass tyvärr. Nästa körning skrapar nog dämparen i!2897158Ja där har vi mig. Min första bankörning så det va kul med en bild.
ISO100, Bilderna från licensgruppen är på 1/320 och på gatgruppen 1/1000. Att dom är så mörka beror nog att jag valde fel ljusmätningsmetod + att jag borde justerat "Exponeringskompensationen" lite. Nästa gång har jag ett bättre objektiv dessutom så då kan jag bara skylla på skit bakom spakarna2897231@Hannez: Vad körde du med för ISO och slutartid?
Charmen försvinner lite när man börjar tro att det är en materialsport o det biter allt värre o värre i plånboken2897244Det är lite av charmen med fotandet, det kan alltid bli bättre och man blir aldrig riktigt nöjd
En siffra uppe på kutsen räcker enligt FIMNågon som vet om det är godkänt att ha siffrorna bak så som Jimmy har? Benny och Krille har likadant i SB Ch.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|