Nu ska nog Mr. Lemmy Wannabe ge fan i att kasta spjut i radhus.Chrille skrev:Ju mer hår, desto mer Dag Finn....
valmers är snygg och trevlig...valmers skrev:Nu ska nog Mr. Lemmy Wannabe ge fan i att kasta spjut i radhus.
Kyss mig du i röven.GSXR1100R skrev:valmers är snygg och trevlig...
Hela resan är fejk, fattar du väl.Mavve skrev:Tar man med sig datorn till sin Norgeresa???? :freak
Allt GSXR gör är fejk!valmers skrev:Hela resan är fejk, fattar du väl.
Mavve skrev:Tar man med sig datorn till sin Norgeresa???? :freak
Varför ljuger du för SH? Erkänn att resan är fejk!GSXR1100R skrev:Lång jävla sladd så går det...
Åkej då... hela resan är fejkad, vi har aldrig varit i Norge, mina knäskrap är photoshoppade och jag har ingen hoj heller, men jag trodde ni fattade att man inte kan ta med en dator på semestervalmers skrev:Varför ljuger du för SH? Erkänn att resan är fejk!
GSXR1100R skrev:Åkej då... hela resan är fejkad, vi har aldrig varit i Norge, mina knäskrap är photoshoppade och jag har ingen hoj heller, men jag trodde ni fattade att man inte kan ta med en dator på semester
Kan man strypa nya Kawwa ZX10 till mellankort, jag funderar på en grön sån nu när jag snart ska ta tjörkorrt
Det ska jag kirra idag, jag ringerjtds skrev:Då så..
har du nu kommit hem hel så kanske du kan plocka av min fuldämpare så jag har den innan den 19/6
Hon är numera mili-tant vegan och helsidestatuerad EMO som kör taxi.Fiffan, before facebook
Vart tog Macho woman vägen? Såg att hon påstat på första sidan.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|