Bilder: Jag har ett blodbad hemma [varning för blodkänsliga!]

MikkE

Guest
DirkDiggler skrev:
Mikke,

Grymt coola bilder, vafan ringde du inte för? jag ville ju se i verkligheten :tungan

HAHA. Fixa näsjäveln nu. Det där funkar ju fan inte längre.
Foto session tillsammans snart? :yoparty
Hehe, det var inte så frächt, men som sagt, det ser mkt värre ut än vad det var. En del vatten är inblandad också.
Jag ska hämta mitt nya objektiv idag också :tummenupp

Tack ni andra för kommentarer, kul!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
MikkE skrev:
Hur vet du om jag är klen eller inte? Jag har alltid haft lätt för att blöda näsblod, speciellt när jag är förkyld. Och att jag har glasögon har ju ingenting med att blöda näsblod att göra, jag har synfel och jag lider verkligen inte av nervositet.
Även om säger att du inte är taskig tycker jag att det är en jävla dum kommentar att skriva.
Och sedan så står det "Ge gärna en kommentar om HUR BILDERNA ÄR" kalrt och tydligt.

Har du sett mavve på bild eller kanske tom träffat honom? Hihi, då vet du ju att det är att ta med en nypa salt då han är lika skräckinjagande som min systers son på 2 år. (iofs, barn är lite skräckinjagande, fel exempel där av mig kanske...) Vilka blir rädda för en som springer omkring i TopGun-jacka och kör slickat :va
Jag fick en kallsup av mitt eget näsblod en gång, det var äckligt :3freak Fick en snyting på snoken och hostade och drog in *spy*

MikkE

Guest
Dee_cati skrev:
Har du sett mavve på bild eller kanske tom träffat honom? Hihi, då vet du ju att det är att ta med en nypa salt då han är lika skräckinjagande som min systers son på 2 år. (iofs, barn är lite skräckinjagande, fel exempel där av mig kanske...) Vilka blir rädda för en som springer omkring i TopGun-jacka och kör slickat :va
Jag fick en kallsup av mitt eget näsblod en gång, det var äckligt :3freak Fick en snyting på snoken och hostade och drog in *spy*
Haha, jag har sett han på bild och i verkligheten på SH festen för två år sen(??) här i sthlm. Och jag tycker därför att det är jävligt fegt att leka bad-boy över nätet, det kan vem som helst göra. Bara löjligt.

Kul med kallsup :tomten

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
MikkE skrev:
Haha, jag har sett han på bild och i verkligheten på SH festen för två år sen(??) här i sthlm. Och jag tycker därför att det är jävligt fegt att leka bad-boy över nätet, det kan vem som helst göra. Bara löjligt.

Kul med kallsup :tomten

Jo, det kallas mindervärdskomplex och det brukar visa sig i att personen i fråga måste hävda sig i situationer där han anser att han kan vara den "starke". Internet är den vanligaste formen nu förtiden där ingen kan avslöja stackaren i fråga.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Snygga bilder!

Jag blöder näsblod lätt, har brännt två gånger men det hjälper inte.

Iofs, jag boxas, och med lätt menar jag att jag börjar blöda när jag blir slagen på näsan. :)

Dålig kombination :/

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Rena rysar films bilderna.......Coola. :tummenupp Hade vela se dig när du samlade upp ditt eget näsblod....och sedan kletade med det,lite sjukt är det....men bilderna blev ju bra efter ditt stret o klet med näsan :lol :rofl :hihi.Lycka till med ditt fotograferande.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Du skulle hällt blodet på dig själv, sen sätta på dig lite coola kläder och hålla i en yxa eller kniv, som också var blodig. Sen skulle du tagit kort, det skulle vara fEtt.

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
Det är alltid kul att se andra människors snor och :näsblod ....

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Najsa bilder, sjysst kamera också... Lite avis! :D

Brukar också ibland, istället för att försöka få stopp på blodet så kanske jag får för mig att fylla handfatet eller toaletten eller nåt annat lämpligt...

Men senaste gången var nog för en sissådär 15 år sen, och jag hade ingen d-kamera redo... Hahaha...

Vuxna som leker barn är underbart! ;^)

Solid snake

Guest
Fina pilder.

Ska nog fan fota lite på jobbet o lägga upp här, nån som har sett 10000 liter blod på en gång här?

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Det ser verkligen ut som att du fått menstruation genom näsan eller nåt... att du verkligen ansträngde dig att bösa ner ett badkar är väl en sak, men att publicera skiten är ju... ja, hur mås det annars då? :D

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Hoj
Stor, go & tysk
Spammar lite..

Jag låg på sjukan nyligen, och en morgon när jag i lugnan ro borstade tänderna så märkte jag att jag blev varm och blöt på underarmen. Plötsligt så rann det dessutom blod ner i handfatet. Det visade sig att på nålen/infarten som jag hade i armvecket, hade "ploppen" lossat, och blodet "forsade" ut... :död
Jag har aldrig haft problem att se blod innan, men denna gången blev jag rätt knäsvag :3freak :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lilla_Tingeling skrev:
Har nosblod rätt så ofta själv. Och brukar blöda så det rinner. Men som tur är brukar det gå över rätt så fort.

Brukar man inte alltid blöda så att det rinner?
Väntar bara på att någon tjej lägger upp en bild på vad som händer down-under en gång i månaden :rolleyes:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024