[BILDER JKay] SRW 070617

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ännu en gång har lugnet lagt sig över Sturup, dårarna har åkt hem och kaninen i BMW-kurvan kan få ro. :hihi

Idag har jag testat en ny sak, inte helt lätt och jag lyckades inte heller....men det beror på begränsningar på banan, begränsningar i min kamera och sen säkerheten. Jag stog, som en del märkte, i nerförsbacken efter andra krönet. Den ner mot BMW. Jag ville ha en bild liknande den som någon tog på Rossi en gång. Nu är SRW inte svängd på det hållet men jag hittade en liknande bild som beskriver vad jag menar.....det gick inte! :huvet

rossi21_05.jpg

Nåja...ni kan roa er med Ullmans försök att få till en bra bild och där det är tänkt att jag ska fånga den. :gnissla Sudd sudd sudd......! :mad:

Mitt bidrag av dagens övningar SRW 070617

:yoparty

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Ahhh, dom var väl inte så illa? Synd att nr 2 inte är skarp.
3an på Ullman är riktigt fräck men varför i helsike ska det vara en orange stång i mitt i allt. Jäkla otur. En sån bild på mig hade jag satt upp som poster på ena väggen :D

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Ja, Corben, jag sa till TTR6 att den måste kapas bort! Fasen inte finnas mitt i bildfånget! :mad: Men han vågade inte....:hihi

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Balla bilder...:tummenupp

Nu racersnigel i röd grupp.
Sydskanes Emse

Mvh,

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Riktigt kul med den nya vinkeln över krönet :tummenupp till dig. Fortsätt så. Synd på skärpan bara och den oranga pregen, annars hade det blivit riktigt bra.

Antar att det är medvetet gjort att alla bilderna från bmw-kurvan(för det är det väl) är tagna så att hojarna ligger ut ur bilden sas. Ser själv att hojen ligger så den är på väg in i bilden. Men o andra sidan så missar man kurvan i bakgrunden. Nja, bara liten tanke. Smaken är delad...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning