Bilder Kinnekulle 14/6?

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
blev förevigad på en bild iaf.. tackar..

hade kört på gelleråsen 2 ggr innan.. måste säga att kinnekulle var bra mycket jobbigare att harva runt på..

men övrigt av det en mycket händelserik dag..
 

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Det var en som åkte efter mig i lugn grupp med kamera. Han var bakom mig när jag krascha. Nån som vet om han låg tillräckligt nära föra att fått med den?
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Det var en som åkte efter mig i lugn grupp med kamera. Han var bakom mig när jag krascha. Nån som vet om han låg tillräckligt nära föra att fått med den?

han som kom direkt efter dig låg en bit bakom..
du hade dratt ifrån en bit sa han... pratade med han. han stog i depån precis brevid oss.

vi får börja plocka isär din hojj lasse.. har så jäkla mkt att göra på kvällarna nu bara tills den lille behagar att titta ut.
 

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R1 -03
Den tackar vi för :tummenupp

/Han som blir omkörd vid 09:00 i filmen... :gnissla

P.s Kör du en röd R1:a? I så fall skrämde du skiten ur mig vid den omkörningen, fast när jag kollar på filmen ser den mycket kontrollerad och fin ut. D.s

Ah va bra att du såg detta då, för det var den omkörningen som jag skämdes mest för på hela dagen, tror det blev lite väl tajt bakom. Sen när jag skulle be om ursäkt i efterhand så hade jag glömt vem det var..

Så.. Ursäkta den illa omkörningen. Borde hållt lite större säkerthetsavstånd där..
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
Ah va bra att du såg detta då, för det var den omkörningen som jag skämdes mest för på hela dagen, tror det blev lite väl tajt bakom. Sen när jag skulle be om ursäkt i efterhand så hade jag glömt vem det var..

Så.. Ursäkta den illa omkörningen. Borde hållt lite större säkerthetsavstånd där..

Ingen fara, du är ursäktad, i synnerhet med tanke på att du tankade upp filmen :krama

Kombinationen av blind höghastighetskurva, sen omkörning och det faktum att det var min andra bandag någonsin gjorde att nackhåren reste sig lite extra när jag insåg i sista sekund att jag inte kunde ta mitt gamla vanliga innerspår utan var tvungen att hålla mig en bit längre ut åt höger. Att jag dessutom hade fått bakhjulssläpp körpasset innan (kraftigt pulshöjande grej för mig som nybörjare), och vid filmningen var extra harig, kunde ju inte du veta :)
 

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
han som kom direkt efter dig låg en bit bakom..
du hade dratt ifrån en bit sa han... pratade med han. han stog i depån precis brevid oss.

vi får börja plocka isär din hojj lasse.. har så jäkla mkt att göra på kvällarna nu bara tills den lille behagar att titta ut.

Japp, Petter kommer snart så ska vi kika lite på´t. Inventera vad som behövs att köpa mer än kåpor å bakram och styre/dämpare.

Den tackar vi för :tummenupp

/Han som blir omkörd vid 09:00 i filmen... :gnissla

P.s Kör du en röd R1:a? I så fall skrämde du skiten ur mig vid den omkörningen, fast när jag kollar på filmen ser den mycket kontrollerad och fin ut. D.s

Hmm, den omkörningen känner jag igen, just d, han skrämde skiten ur mig me 17:e maj på exakt samma ställe :D
 
Last edited:

grebbe

Torque junkie
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Speed Triple RS -19
NEEEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!! Skit också. Jag skippade sista passet och hojen är min som är två hojar framför MarkQz, som är rundningsmärke i starten.
(är det tacken för man fotade lite istället... )

Ingen som har film från medelgruppen?

Killen som silvertejpade en kompaktkamera på lyset, finns du här? Måste säga att jag är rätt nyfiken på hur bra resultatet blev. Känns som en ganska oprovad metod att fästa en kamera på hojen.
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Väntar fortfarande på bilderna från vänsterkurvan tillbaka under bron =)
 

Zeroe85

Medlem
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Askim
Hoj
ZXR-750/CBR900RR
visabild.php


visabild.php


visabild.php


visabild.php


visabild.php
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
silvertejpad kamera

NEEEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!! Skit också. Jag skippade sista passet och hojen är min som är två hojar framför MarkQz, som är rundningsmärke i starten.
(är det tacken för man fotade lite istället... )

Ingen som har film från medelgruppen?

Killen som silvertejpade en kompaktkamera på lyset, finns du här? Måste säga att jag är rätt nyfiken på hur bra resultatet blev. Känns som en ganska oprovad metod att fästa en kamera på hojen.

Jag gör :Bugar för MarQs två filmer och bygger om min kamera till en gokart istället. TRodde min film var hyfsad tills jag såg dennes proffsiga resultat.
 

grebbe

Torque junkie
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Speed Triple RS -19
Jag gör :Bugar för MarQs två filmer och bygger om min kamera till en gokart istället. TRodde min film var hyfsad tills jag såg dennes proffsiga resultat.

Du har inte lust att slänga upp filmen innan du bygger om kameran, om den inte är totalskakig dvs?
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Ska det ta 4 timmar att ladda upp en 17 min lång film på vimeo.? Vad gör jag för fel?
 

grebbe

Torque junkie
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Speed Triple RS -19
Ska det ta 4 timmar att ladda upp en 17 min lång film på vimeo.? Vad gör jag för fel?

Inte den blekaste... :confused:
Har aldrig använt vimeo förut. Packa den och släng upp den på file-share typ mega upload eller rapid share, om du inte får det att fungera.

Hur stor är filen?
 

jonas_cbr

Hmm jonas_lite av varje kanske!? =P
Gick med
23 Jun 2009
Ort
Götene
Hoj
Honda CBR900RR -99, Triumph Speed Triple -09, Husqvarna 250 WR -07
Film på vurpan

Det var en som åkte efter mig i lugn grupp med kamera. Han var bakom mig när jag krascha. Nån som vet om han låg tillräckligt nära föra att fått med den?

Hej!

Det var jag som låg bakom!

Men jag låg så pass långt bakom att man bara ser något litet i ena hörnet som flippar, sedan kommer jag in i kurvan o då ser man hojen ligga på kanten.
Men klart att jag ska fixa o lägga upp den!

Är utomlands och jobbar o filmen e på datorn hemma.. =(

Men jag kommer hem till nästa vecka och då ska jag ta tag i filmen o klippa o lägga ut den!

Krya på dig! / Jonas
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top