Det var en som åkte efter mig i lugn grupp med kamera. Han var bakom mig när jag krascha. Nån som vet om han låg tillräckligt nära föra att fått med den?
http://www.vimeo.com/5202938
Oredigerad, endast komprimerad. Från sista passet med medelsnabb grupp..
http://www.vimeo.com/5202938
Oredigerad, endast komprimerad. Från sista passet med medelsnabb grupp..
Den tackar vi för
/Han som blir omkörd vid 09:00 i filmen...
P.s Kör du en röd R1:a? I så fall skrämde du skiten ur mig vid den omkörningen, fast när jag kollar på filmen ser den mycket kontrollerad och fin ut. D.s
Ah va bra att du såg detta då, för det var den omkörningen som jag skämdes mest för på hela dagen, tror det blev lite väl tajt bakom. Sen när jag skulle be om ursäkt i efterhand så hade jag glömt vem det var..
Så.. Ursäkta den illa omkörningen. Borde hållt lite större säkerthetsavstånd där..
han som kom direkt efter dig låg en bit bakom..
du hade dratt ifrån en bit sa han... pratade med han. han stog i depån precis brevid oss.
vi får börja plocka isär din hojj lasse.. har så jäkla mkt att göra på kvällarna nu bara tills den lille behagar att titta ut.
Den tackar vi för
/Han som blir omkörd vid 09:00 i filmen...
P.s Kör du en röd R1:a? I så fall skrämde du skiten ur mig vid den omkörningen, fast när jag kollar på filmen ser den mycket kontrollerad och fin ut. D.s
NEEEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!! Skit också. Jag skippade sista passet och hojen är min som är två hojar framför MarkQz, som är rundningsmärke i starten.
(är det tacken för man fotade lite istället... )
Ingen som har film från medelgruppen?
Killen som silvertejpade en kompaktkamera på lyset, finns du här? Måste säga att jag är rätt nyfiken på hur bra resultatet blev. Känns som en ganska oprovad metod att fästa en kamera på hojen.
Jag gör för MarQs två filmer och bygger om min kamera till en gokart istället. TRodde min film var hyfsad tills jag såg dennes proffsiga resultat.
Du har inte lust att slänga upp filmen innan du bygger om kameran, om den inte är totalskakig dvs?
Ska det ta 4 timmar att ladda upp en 17 min lång film på vimeo.? Vad gör jag för fel?
inte den blekaste...
Har aldrig använt vimeo förut. Packa den och släng upp den på file-share typ mega upload eller rapid share, om du inte får det att fungera.
Hur stor är filen?
Det var en som åkte efter mig i lugn grupp med kamera. Han var bakom mig när jag krascha. Nån som vet om han låg tillräckligt nära föra att fått med den?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|