Hur går det för din R1a då? Går den att registrera?Swedie skrev:Schyst! Saknar gatåkandet en hel del... minglandet...
jorå, måste bara hitta alla originalkåpor ....måste låna. Nån med en 02/03 R1 som kan ställa upp och låna mig sina originalkåpor under tiden jag besiktigar?Biifer skrev:Hur går det för din R1a då? Går den att registrera?
Sugar skrev:Okej allesammans, när är det dags för nästa tur?
Borde egentligen åka in till stan! 40 st sportbågar
benkar skrev:Uppsamling av dom tre grupperna i ytterkanterna av Nynäshamn, sedan rullade vi vidare mot fiket, vad det nu heter...
craze skrev:Men Tom, du kan ju inte köpa ett identiskt skinnställ som det jag köpte i vintras!
Nu kommer vi ju att se ut som tvillingar
KalleKulspruta skrev:Jag har aldrig förstått det men de flesta sporthojsmänniskor verkar bo i samma stad? Jämt samma personer på bilderna. Som den där BB, hon är ju med jämt! har hon ett hus i varje stad?
Tom skrev:Det kan bero på att icke-stockholmarna antingen inte gör något tillsammans alls, alternativt så tas det aldrig bilder.
Tom skrev:Det kan bero på att icke-stockholmarna antingen inte gör något tillsammans alls, alternativt så tas det aldrig bilder.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|